Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 756 záznamů.  začátekpředchozí751 - 756  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Elšík, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta Baracka Obamy demonstruje moderní způsob vedení úspěšné předvolební politické kampaně s využitím ICT technologií.
Využití webu 2.0 v komerčních organizacích
Vencovský, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím webu druhé generace v komerčních organizacích. Cílem je popsat možná využití a zhodnotit praktické nasazení v konkrétní organizaci. V teoretické části je objasněna teorie webu 2.0 a jeho nejčastější řešení s akcentem na komerční sféru. V práci bude představeno, jak podnik může využít wiki, jaké blogy se v praxi používají a jak se prezentovat na sociálních sítích. Web druhé generace je následně uveden v kontextu s částmi podnikové informatiky, do kterých přímo zasahuje. V této části je zaznamenán odklon od klasických systémů CRM, SCM, KM a groupware. Teoretické znalosti jsou nakonec aplikovány v analýze prováděné na existujícím podniku. Důrazem je kladen především na reálnost navrhovaného řešení.
Nové trendy v internetovém marketingu
Řežábová, Božena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Budiš, Petr (oponent)
Rozvoj technologií otvírá stále nové možnosti jak pro realizaci nových nápadů a služeb na trhu, tak pro marketing a komunikaci stávajících produktů a značek, jejichž historie se počítá na desetiletí. Internet přináší nové možnosti všem, podstata a otevřenost nových online platforem, sociálních sítí nevyjímaje, umožňuje vyniknout i malým značkám nad globálními giganty. Práce se věnuje novým trendům v internetovém marketingu, zejména sociálním sítím a způsobům jak tyto trendy využít v komerčním světe.
Využití groupwarové aplikace v zájmové činnosti
Vondráček, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Groupwarové produkty podporují spolupráci v podnikovém prostředí, ale jejich součásti jsou využívané i mimo pracovní prostředí, v běžném životě. Se spoluprací se též nesetkáváme pouze v podnicích. Tato práce nejprve analyzuje současný stav využívání prostředků groupware (elektronická pošta, diskuse, kalendář) v komunitě fanoušků science fiction a nynější nedostatky v komunikaci, kooperaci a koordinaci aktivit. Dále klade požadavky na systém, který by měl zlepšit situaci. Nakonec hodnotí vybraný systém (kombinace služeb společnosti Google) a demonstruje jeho použití. Účelem práce je posoudit míru využití groupware v komunitě a položit základy pro jeho plné nasazení.
Online marketing of portal iKariera.cz
Kuzmiak, Štefan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Samcová, Ivana (oponent)
Práce se v reakci na problémy portálu iKariéra.cz s nízkou návštěvností a počtem registrovaných uživatelů snaží zhodnotit vhodnost, přínosy a efektivitu zvolených nástrojů online marketingu a jejich potenciál pro řešení těchto problémů do budoucnosti. Přínosy a efektivitu SEO, PPC kampaně ve vyhledávací síti Google a kampaní na komunitní síti Facebook.com rovněž porovnává s jinými ve stejném období realizovanými offline a cross mediálními kampaněmi. Na základě výstupů jednotlivých porovnaní a dalších skutečností se práce v závěrečné části snaží vyslovit do budoucnosti orientované doporučení pro formulaci strategie marketingové komunikace portálu.
Webové komunitní služby a jejich business využití
Lapotka, Aliaksandr ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Zakharenkava, Sviatlana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem webových komunitních služeb a jejich business využitím. Je rozdělána do čtyř částí. První část je úvodem, v kterém je projednáváno o problematice a o odvození webových komunitních služeb, a dále na čem jsou postaveny. Druhá část práce vypraví o přístupnosti a použitelnosti webových komunitních služeb. Součástí jsou problematiky grafického vzhledu, funkcionality a výběru internetové adresy služeb. Další část je založena na třídění webových služeb, popisu sociálních sítí jako jednoho z prvků komunitních webových služeb. Příklad Facebooku je použit pro širší představu o možnostech komunitních služeb. Také jsou v této části rozebrány budoucnost a rozvoj webových komunitních služeb. K nejzajímavějším patří poslední, čtvrtá část práce. Řeč jde o rozvojové fázi, zajištění jména a výnosnosti webových komunitních služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 756 záznamů.   začátekpředchozí751 - 756  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.