Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Propagácia prostredníctvom sociálnych médií
Hurtová, Zuzana
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci vybraného subjektu prostřednictvím sociálních sítí. V literární části se seznámíme s problematikou marketingové komunikace, elektrického marketingu, sociálních médií, sociálními sítěmi a jejich vzájemnými vztahy. Práce je blíže soustředěna na popis konkrétních typů sociálních sítí a blogů. Hlavním cílem mé práce je zpracování marketingové kampaně v prostředí sociální sítě Facebook. Subjektem kampaně je brněnská svatební agentura Bridee. Obsahem marketingové kampaně je seznámení se s projektem Bridee.cz a propagace prostřednictvím Facebooku. Při vypracování využíváme služby Google Analytics a Facebook Insights. Výsledky graficky znázorňujeme a popisujeme. V závěru práce jsou formulovány možné formy propagace do budoucna.
"Marketingová komunikace skrze módní blogy"
Cao Thi, Eva ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Henrych, Michal (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace prostřednictvím blogů analyzuje nástroje používané na blozích a vliv tohoto druhu marketingové komunikace na spotřebitele. Vedlejším cílem je predikce vývoje vlivu blogů na českého spotřebitele.
Blogs & Sponsored Articles
Sabat, Fabien ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Montoya, Corinne (oponent)
Práce vychází z mých ročních zkušeností práce pro firmu, která se zabývá prodejem sponzorovaných článků na blogu. Z tohoto důvodu jsem se zaměřil na segment blogu s cílem analyzovat vrůstající vliv trhu sponzorovaných článků a pokusil jsem se zformulovat řešení ke zvýšení výkonnosti uvedené společnosti. V práci jsou popsány charakteristiky blogu, možnosti klasifikace, vliv těchto webových stránek na společnost a také struktura trhu sponzorovaných článků. Dále je problematika analyzována z právního hlediska, je shrnuto, kdo jsou hlavní aktéři trhu a je zpracován positioning firmy Buzzea. Práce také zahrnuje výzkum blogů, jehož cílem bylo zjistit, jak blogy vnímají sponzorované články. Poslední část práce obsahuje návrhy na zvýšení efektivnosti v analyzované oblasti.
Prezentace firmy na internetu: aktuální možnosti
Sadílek, Tomáš ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce na téma Prezentace firmy na internetu: Aktuální možnosti analyzuje způsob propagace restaurantu Svatý Prokop. Metody využívané restauranty jsou velmi závislé na možnostech finančních a časových. Často se jedná o rodinné firmy, kde většinu propagační činnosti vykonávají provozovatelé, kteří se těmto aktivitám nemohou věnovat v potřebné míře. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení propagace akceptující dosažitelnost pro konkrétní restaurant.
Web 2.0 a jeho vliv na podnikání
Vachovec, Milan ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Tůma, Pavel (oponent)
Diplomová práce Web 2.0 a jeho vliv na podnikání seznamuje zájemce v první kapitole s konceptem Web 2.0 a jeho vlastnostmi. Vzhledem k tomu, že tento pojem je do určité míry stále kontroverzní, věnuje se pozornost v následující kapitole rovněž otázce, zda-li je Web 2.0 pouze marketingový označení (buzzword) či pojem s reálným obsahem. Ve třetí kapitole jsou na příkladech konkrétních webových aplikací a služeb ilustrovány oblasti, ve kterých se nový Web úspěšně etabloval. Tito zástupci jsou do určité míry vlajkovými loďmi Webu 2.0 a pro mnoho lidí s tímto termínem splývají. Práce se také zabývá možnosti komerčního využití Web 2.0 aplikací. Jelikož o Webu 2.0 se mluví několik let a za tuto dobu, po které existují i příslušné služby, se již stačil projevit vliv těchto nových Webů na podnikání. Právě možným dopadům na vybraná odvětví se zabývá předposlední kapitola. Obsahem závěrečné kapitoly je zamyšlení, jakým směrem se bude Web vyvíjet v následujících letech. Stranou nezůstaly ani sociální otázky, spjaté s bouřlivým rozvojem Internetu a Webu 2.0.
Marketing ve svatební fotografii
TVAROH, Jiří
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
Možnosti využití WEB 2.0 v praxi
Demel, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Nakládal, Michal (oponent)
Web 2.0 je pojem označující druhou fázi vývoje webu, ve které došlo a stále dochází k přerodu statických stránek a prezentací v dynamické prostředí plné uživatelské interakce a mezilidské komunikace. Cílem diplomové práce bylo seznámit čtenáře s pojmem Web 2.0, popsat možnosti jeho využití a poukázat na úspěšná uplatnění v praxi. Diplomová práce se v první částí snaží pojem Web 2.0 přiblížit, definovat jeho základní vlastnosti a vyjmenovat jeho typické aplikace. Druhá část charakterizuje nové generace uživatelů na internetu, popisuje jednotlivé možnosti použití nástrojů a služeb Web 2.0 a shrnuje jejich výhody i nevýhody. V závěrečné kapitole jsou uvedeny příklady použití zmíněných technologií a postupů v praxi, na jejichž základě bylo provedeno zhodnocení dosavadních přístupů a doporučení pro potencionální uživatele.
Využítí nástrojů web 2.0 při výuce
Doubravová, Lucie ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Diplomová práce Využití nástrojů Web 2.0 ve výuce seznamuje čtenáře s konceptem Web 2.0 a jeho vlastnostmi. V první kapitole jsou definovány základní charakteristiky nástrojů a technologií označovaných termínem Web 2.0. Ve druhé kapitole věnuji pozornost konkrétním službám, které již našly své uplatnění ve výuce a zabývám se způsoby jejich vhodného využití, zejména v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Tato kapitola, zároveň obsahuje konkrétní příklady z oblastí, ve kterých se nástroje Web 2.0 úspěšně uplatnily. Práce se zabývá především využitím Web 2.0 nástrojů v prostředí českých škol. Jelikož služby Web 2.0 nejsou žádnou novinkou, oslovila jsem studenty a vyučující na VŠE a zjišťovala, jaké zkušenosti mají s těmito nástroji jak v osobním životě, tak v kontextu výuky. Třetí kapitola je tedy zcela věnována průzkumu využívání nástrojů Web 2.0 v praxi VŠE. Obsahem závěrečné kapitoly je zamyšlení, jakým směrem se bude web vyvíjet v následujících letech. Stranou nezůstaly ani sociální otázky, spjaté s bouřlivým rozvojem internetu a Webu 2.0.
Využití webu 2.0 v komerčních organizacích
Vencovský, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím webu druhé generace v komerčních organizacích. Cílem je popsat možná využití a zhodnotit praktické nasazení v konkrétní organizaci. V teoretické části je objasněna teorie webu 2.0 a jeho nejčastější řešení s akcentem na komerční sféru. V práci bude představeno, jak podnik může využít wiki, jaké blogy se v praxi používají a jak se prezentovat na sociálních sítích. Web druhé generace je následně uveden v kontextu s částmi podnikové informatiky, do kterých přímo zasahuje. V této části je zaznamenán odklon od klasických systémů CRM, SCM, KM a groupware. Teoretické znalosti jsou nakonec aplikovány v analýze prováděné na existujícím podniku. Důrazem je kladen především na reálnost navrhovaného řešení.
Influencers v prostředí internetu
Bartl, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šebek, Jiří (oponent)
Systematizace celé problematiky vlivných spotřebitelů na základě rešerše sekundárních zdrojů a analýzy prostředí českého internetu. Výzkum konkrétní situace v oblasti videa ve vysokém rozlišení za použití kvantitativní obsahové analýzy jednotlivých zdrojů vlivných spotřebitelů a jimi používaných sociálních médií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.