Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití WEB 2.0 v praxi
Demel, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Nakládal, Michal (oponent)
Web 2.0 je pojem označující druhou fázi vývoje webu, ve které došlo a stále dochází k přerodu statických stránek a prezentací v dynamické prostředí plné uživatelské interakce a mezilidské komunikace. Cílem diplomové práce bylo seznámit čtenáře s pojmem Web 2.0, popsat možnosti jeho využití a poukázat na úspěšná uplatnění v praxi. Diplomová práce se v první částí snaží pojem Web 2.0 přiblížit, definovat jeho základní vlastnosti a vyjmenovat jeho typické aplikace. Druhá část charakterizuje nové generace uživatelů na internetu, popisuje jednotlivé možnosti použití nástrojů a služeb Web 2.0 a shrnuje jejich výhody i nevýhody. V závěrečné kapitole jsou uvedeny příklady použití zmíněných technologií a postupů v praxi, na jejichž základě bylo provedeno zhodnocení dosavadních přístupů a doporučení pro potencionální uživatele.
Monitoring and effectiveness of internet advertising spending
Nakládal, Michal ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Ganoczy, Eduard (oponent)
Práca sa zameriava na problematiku on-line reklamy, jej efektívnosti z hľadiska jednotlivých druhov a sledovanie aktuálnych trendov v reklamných výdajoch do tohto segmentu. V prvej časti rozdeľujem používané druhy internetovej reklamy podľa medzinárodného delenia IAB a píšem aj o platobných modeloch a reklamných systémoch špecifických pre internet. Druhá časť porovnáva internet s masmédiami podľa kľúčových vlastností pre využitie v reklame. Práca opisuje efektivitu druhov internetovej reklamy. Tretia časť diplomovej práce detailne opisuje projekt spoločnosti Primetime s názvom Monitoring internetovej reklamy.

Viz též: podobná jména autorů
4 Nakládal, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.