Název:
Marketing ve svatební fotografii
Překlad názvu:
Marketing in wedding photography
Autoři:
TVAROH, Jiří Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.Diploma work analyzes the market of weddings - the structure and needs of customers. Selection of the appropriate mix of communication tools with a focus on Web 2.0 and evaluate the results. Everything a concrete business.
Klíčová slova:
blog; Facebook; marketing služeb; marketingový výzkum; sociální sítě; svatební fotograf; Využití marketingových nástrojů; webové stránky; Blog; Facebook; marketing research; marketing services; social networks; Using marketing tools; website; wedding photographer Citace: TVAROH, Jiří. Marketing ve svatební fotografii. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19060