Název: "Marketingová komunikace skrze módní blogy"
Překlad názvu: Marketing communication through blogging
Autoři: Cao Thi, Eva ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Henrych, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blog; marketingová komunikace; online komunikace; sociální média; Blog; Marketing Communication; Online Marketing; Social Media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35527

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162226


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet