Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí7 - 16další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejzchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníka Big One Fitness. Zabývá se problematikou spokojenosti zákazníka, služeb a dotazníku jako základního nástroje dotazování. Dále analyzuje výchozí postavení podniku v konkurenčním prostředí a na základě získaných informací pomocí dotazování uvádí doporučení s cílem zvýšit úroveň spokojenosti zákazníka.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci
MALISZEWSKÁ, Nikola
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, marketingový audit a benchmarking, a také marketingový mix a postup nastavení KPI. Praktická část práce spočívá v aktivním využití metod strategického marketingu, jako je SWOT analýza, analýza portfolia, marketingový audit a benchmarking. Ve druhé kapitole se diplomová práce zabývá teoretickým vysvětlením marketingového plánování a plánů, situační analýzou jako SWOT, portfolio analýzou a marketingovým auditem. Skládá se také z vysvětlení benchmarkingu, marketingového mixu, online marketingu a KPI. Další kapitola popisuje cíl diplomové práce a její metodiku. Následující kapitola se zaměřuje na praktické provedení analýzy. Předposlední část popisuje výsledky analýzy. Šestá kapitola je zaměřena na diskusi o navrhované strategii a KPI.
Marketingový audit vybrané společnosti
Ermolin, Daniil ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu společnosti Tungaloy Rus se zvláštním zaměřením na spokojenost jejích pracovníků. V teoretické části diplomové práce se vymezuje pojem a význam marketingového auditu, a taktéž podstata spokojenosti pracovníků a moderní přístupy k jejímu měření. V analytické části diplomové práce se provádí marketingový audit společnosti Tungaloy Rus a průzkum spokojenosti jejích pracovníků. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhují doporučení ke zlepšení současného stavu marketingové činnosti společnosti.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Otradovcová, Andrea ; Hůla, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový audit v oblasti spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V rámci analytické části je proveden marketingový audit zaměřený na zákaznickou spokojenost. Na základě provedené analýzy jsou uvedeny návrhy vedoucí ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
Marketingový audit se zaměřením na spokojenost zákazníků
Procházková, Eliška ; Ing. Ladislav Lorenc, Ph.D., MBA (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na provedení marketingového auditu vybraných marketingových aktivit se zaměřením na spokojenost zákazníků internetového obchodu Calzanatta, který se zaměřuje na prodej dámských oděvů, obuvi a doplňků. Na základě výsledků auditu jsou zpracovány návrhy doporučení, které mohou přispět ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení postavení společnosti na trhu.
Marketingový audit veřejné knihovny v Táboře
Turecká, Libuše ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
a klíčová slova Bakalářská práce přináší marketingový audit veřejné knihovny v Táboře. Jedná se o první marketingový audit Městské knihovny Tábor. Bakalářská práce obsahuje úvodní informace o knihovně, SWOT analýzu, analýzu poskytovaných služeb, zákazníků, nepřímé konkurence a potencionálních partnerů pro kooperaci. V závěru je uveden návrh marketingové strategie a výstupy z uvedených informací a zjištění. Bakalářská práce má 76 016 znaků, což je 42 normostran. Klíčová slova: marketing, marketingový audit, SWOT, Městská knihovna Tábor

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí7 - 16další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.