Název: Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Překlad názvu: Marketing Audit of Customer Satisfaction
Autoři: Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; index spokojenosti zákazníků; marketingový audit; marketingový výzkum; net promoter score; restaurace; služby; spokojenost zákazníků; customer satisfaction; customer satisfaction index; marketing audit; marketing research; net promoter score; questionnaire survey; restaurant; services

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81288

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-550939


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet