Název: Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci
Překlad názvu: Internal marketing strategy in a selected organization
Autoři: MALISZEWSKÁ, Nikola
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: benchmarking; interní marketing; korporace; KPI; Marketing; marketingová strategie; marketingové metody; marketingový audit; portfolio analýza; sociální síť společnosti.; SWOT analýza; vývoj; vývojáři; výzkum; webové stránky; články; Articles; Benchmarking; Company social network.; Corporation; Developers; Development; Internal Marketing; KPI; Marketing; Marketing audit; Marketing methods; Marketing strategy; Portfolio analysis; Reserch; SWOT analysis; Web pages
Citace: MALISZEWSKÁ, Nikola. Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59380

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515514


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet