Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 709 záznamů.  začátekpředchozí695 - 704další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PODNIKÁNÍ A REKLAMA NA INTERNETU A JEJICH VYUŽITÍ VE VEŘEJNÉM SEKTORU
Syrovátková, Lucie ; Sieklík, Tomáš (vedoucí práce) ; Grochál, Petr (oponent)
V práci se zabývám problematikou podnikání a reklamy na internetu. Teoretická část popisuje podmínky pro vznik a založení firmy, elektronické podnikání (e-shopy), metody internetové reklamy nebo využití programu Start, který je dotovaný z fondů Evropské Unie. V praktické části nastíním výhody a nevýhody této formy podnikání a reklamy a zejména se věnuji využití ve veřejném sektoru. Cílem práce je zejména zjištění situace v oblasti internetového podnikání a reklamy ve veřejném sektoru a navržení doporučení ke zkvalitnění jeho služeb a vztahů k občanům.
Obchodní strategie vybraných internetových obchodů
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Prostředí Internetu se rychle vyvíjí a stává se důležitým prodejním kanálem. Vytváří nové možnosti pro podnikání, které vyžadují specifické obchodní strategie. Aby se každý internetový obchod stal konkurenceschopným, musí dokázat využít výhody Internetu, jako prodejního kanálu (šetří náklady, umožňuje integraci jednotlivých oddělení podniku a efektivní sdílení dat aj.). Pro tyto obchody je také důležité umět nabídnout nové služby a uživatelsky zpříjemňující funkce, které je odliší od ostatních prodejců. Cílem práce je zjistit možnosti firem, které Internet nabízí, popsat specifika internetového obchodování, jeho výhody a nevýhody, analyzovat strategii jednotlivých obchodů na českém a zahra-ničním trhu a vytvořit jejich prognózu do budoucnosti.
Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz
Riegerová, Kamila ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na ukazatel úspěšnosti internetových obchodů a jeho vyhodnocování, konverzní poměr. Teoretická část přibližuje konverze jako takové, konverzní poměr, kroky obecně vedoucí k jeho zvýšení a také jeden z mnoha nástrojů, kterým lze konverzní poměr měřit. V aplikační části je analyzován konkrétní elektronický obchod prohifi.cz.
Porovnání SaaS řešení elektronického obchodu pro malou a střední firmu
Holoubek, Vojtěch ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem této práce je porovnat nabídky několika provozovatelů řešených elektronických obchodů realizovaných na principu modelu SaaS (Software-as-a-Service) a následně vybrat nejvhodnější projekt pro malou, resp. střední českou firmu uvažující o nasazení e-Commerce. Práce je rozdělena do pěti kapitol, začíná vymezením problému a jeho obecnou charakteristikou. Následující dvě kapitoly se věnují teoretickým aspektům e-Commerce a SaaS, jsou definovány základní rysy a stručně je popsána historie i technologie stojící v pozadí. Další kapitola se již věnuje samotnému porovnávání jednotlivých projektů. Jsou zde stanovena kritéria pro výběr jednotlivých poskytovatelů a definovány metriky pro jejich hodnocení. Výstupem této kapitoly je pořadí nejvhodnějších řešení jak pro malou, tak i pro střední českou firmu. Pátá kapitola je zaměřena na popis praktické implementace tohoto řešení, konkrétně na implementaci pro malou českou firmu zabývající se prodejem zahradnických potřeb. Jsou popsány specifické požadavky firmy a odhadován budoucí dopad na její hospodaření. Závěr se věnuje shrnutí práce a odhadu vývoje modelu SaaS.
Založení a provoz internetového obchodu
Baloun, Jiří ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Internetové obchody se staly nemalým zdrojem příjmů pro podnikatele a firmy ? prasknutí internetové bubliny před několika lety však ukázalo, že ne každý internetový obchod je prosperující a konkurenceschopný. V tvrdé konkurenci se prosadil jen takový obchod, který skloubil informační technologie a business, efektivně využíval zdroje a uspokojoval potřeby zákazníků. Cílem této práce je pokusit se popsat důležité kroky, činnosti, postupy a rozhodnutí při zakládání a provozování ziskového internetového obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část ? v jednotlivých kapitolách popisuje ekonomickou analýzu, zákonné povinnosti a prezentaci obchodu na webu obecně i na konkrétním příkladu internetového obchodu MojePekárna.cz.
Srovnání kamenného obchodu a e-shopu
Jakubičková, Nela ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je ve shodných krocích procesu nákupu zhodnotit, zda má obchod ať již kamenný nebo elektronický zajištěnu stejnou úroveň podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu. K dosažení tohoto cíle je sestavena sada kritérií, podle kterých je hodnocen a srovnáván vybraný kamenný obchod a e-shop. První a druhá část práce se zaměřuje na charakteristiku kamenného a elektronického obchodu, proces nákupu v nich a požadavky na podporu tohoto procesu. Tyto požadavky jsou vytvořeny na základě použitelnosti, přístupnosti a jiných aspektů spojených s procesem nákupu. Ve třetí části je vysvětlen způsob hodnocení obchodů podle stanovených kritérií a následně je provedeno ohodnocení a srovnání vybraného kamenného obchodu a e-shopu. V závěru je na základě zjištěných výsledků pro každý obchod uvedeno doporučení, které by mohlo vést k lepší úrovni podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu právě v tomto obchodě.
Provozování elektronického obchodu formou ASP
Kováčik, Petr ; Červenková, Marie (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Tématem této bakalářské práce je charakteristika elektronického obchodu, který je provozován formou ASP. Provozování obchodu je popsáno jak z pohledu pronajímatele služby, tak z pohledu obchodníka, který hledá vhodné aplikační řešení pro svůj elektronický obchod. Pro obchodníka, využívajícího tuto službu, jsou zmíněny výhody a zároveň jsou uvedena i možná rizika modelu ASP. Pro provozovatele ASP je v této práci věnována část, která mu má přiblížit příležitosti a zároveň možná rizika. Práce je zaměřena především na praktické zkušenosti autora v oboru elektronického obchodování. Pro srovnání jsou v práci uvedeny i jiné formy pořízení elektronického obchodu. Praktická část se zaměřuje na porovnání nabízených služeb čtyř poskytovatelů elektronických obchodů na českém trhu.
Využití grafiky v uživatelském rozhraní aplikací e-shopů
Bedřichová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Práce se zabývá využitím grafiky na webu, zejména jejího vztahu k prezentaci zboží. Nejprve je řešena oblast designu webu, která popisuje role grafiky na webu, vhodné použití barev s ohledem na jejich psychologické působení a používané layouty. Tato oblast také objasňuje vztah grafické stránky webu k použitelnosti a přístupnosti. Další část práce pokrývají dvě příbuzné kapitoly a to grafické formáty a grafické prvky použité na webu. V první z těchto dvou kapitol jsou uvedeny grafické formáty používané na webu, druhá uvádí přehled grafických prvků používaných k prezentaci zboží s příklady jednotlivých typů použití. Poslední část práce hodnotí weby tří e-shopů podle předem zvolených kritérií, vycházejících z teoretické části práce. Tato část dále obsahuje doporučení pro hodnocené e-shopy ve vztahu k zjištěným nedostatkům a ke způsobu zlepšení jejich prezentace nabízeného zboží.
Ochrana osobních údajů v elektronickém obchodování
Nohál, Michal ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Andrášek, Marek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu zákonných požadavků s oblasti ochrany osobních údajů. Jejím cílem je shrnutí zákonných požadavků na české internetové obchody a v druhé části analýza jednotlivých obchodů. Smyslem analýzy je poskytnout obraz českého trhu e-obchodů.
Elektronické obchody jako služba podnikatelům
Kukačka, Pavel ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Hlavním cílem této práce je podpoření podnikatele při výběru řešení internetového obchodu poskytovaného formou pronájmu. Tento cíl byl naplněn vytvořením v zásadě jednoduchého metodického postupu snadno aplikovatelného podnikateli, kteří nedisponují technickými znalostmi a chtěli by využít možnosti řešení internetového obchodu formou pronájmu služby. Zmíněný metodický postup je zároveň největším přínosem. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část poskytuje úvod do problematiky, poukazuje na výhody a nevýhody internetového obchodování, a to jak z pohledu podnikatele, tak i zákazníka a zároveň hodnotí aktuální situaci internetového obchodování na českém trhu. Druhá část popisuje dostupné možnosti (kategorie) založení internetového obchodu. Třetí část navazuje na poznatky částí předchozích a pomocí širokého spektra kritérií vytváří ucelenou metodiku pro výběr konkrétního řešení realizovaného formou pronájmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 709 záznamů.   začátekpředchozí695 - 704další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.