Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 983 záznamů.  začátekpředchozí648 - 657dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum čtenářství dnešní mládeže ve věku 12 - 15 let
HÁJKOVÁ, Hana
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum čtenářství dnešních mladistvých z Českých Budějovic a z Prahy. Výsledky výzkumu z obou měst budou navzájem porovnávány. Výzkumné šetření je zaměřeno na motivaci ke čtení (školní a městské knihovny, doporučení učitelů, podpora rodičů) a na zjištění, jakou roli hraje četba ve skladbě volnočasových aktivit dětí. Dále poukazuje na zastoupení české a světové literatury v četbě mládeže a zkoumá žánrové hledisko.
Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
MRÁČKOVÁ, Tereza
Práce je zaměřena na využití sociálních sítí malými a středními podniky. Teoretická část se nejdříve zabývá historií a popisem vybraných sociálních sítí. U čtyř nejpopulárnějších sítí, a to Facebooku, Instagramu, Twitteru a LinkedInu, je popsáno, jak společnost může inzerovat. V práci jsou popsány placené formy reklamy u těchto čtyř sociálních sítích. Je popsáno, jaké způsoby placení za reklamy a umístění reklam existuje. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První část analyzuje vybranou společnost. Součástí práce je rozhovor s jednatelem firmy a na základě tohoto rozhovoru a vlastního průzkumu firmy je proveden návrh na zlepšení využívání Facebooku a dalších sociálních sítích. Druhá část práce se zaměřuje na dotazníkové šetření. Bylo vytvořeno 10 hypotéz, a pomocí nich byly sepsány otázky. Hypotézy jsou po shromáždění dostatečného počtu odpovědí vyhodnoceny.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s. Teoretická část práce je věnována k vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Přichystalová, Romana ; Baláčová, Dita (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami Wellness hotelu Ohrada. Práce dále obsahuje sestavení dotazníku a jeho následnou implementaci v hotelu. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje základní pojmy a techniky jednotlivých marketingových analýz. Ve výsledku práce, na základě zodpovězených a zpracovaných dotazníků, je řešena problematika nespokojenosti zákazníků a doporučena řešení vedoucí ke zvýšení celkové úrovně společnosti.
Příprava a realizace mezinárodního závodu ve freestyle lyžování
Chrástecký, Martin ; Ing.Jana Michlíková (oponent) ; Kotrbáček, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přípravu a realizaci mezinárodního závodu v lyžování. Práce je členěna do několika části. Teoretická část se zabývá tvorbou podnikatelského plánu, SWOT analýzou, PEST analýzou, marketingovým mixem, dotazníkem, rozpočty a kalkulacemi a analýzou konkurenčního prostředí. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, v které je také navrhnuta inovace závodu.
Analysis of the Healthy Lifestyle of Univerzity Students from the View of Physical Activity
Ďurčová, Ivana ; Adamík, Richard (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
The thesis focuses on the analysis of the lifestyles of university students from the view of physical activity and processing of questionnaire investigation. Based on the obtained data is prepared SWOT analysis and set of recommendations for addressing lifestyle changes of university students.
Analýza spokojenosti zprostředkovatelů prodeje a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kosová, Gabriela ; Hovorka, Jindřich (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analyzování spokojenosti zprostředkovatelů prodeje firmy X. Práce je rozdělena do teoretické, praktické a návrhové části. V teoretické části rozebírá problematiku spokojenosti zprostředkovatelů a s ní související pojmy. Z těchto poznatků vychází část praktická. Pomocí dotazníku, sestaveného na základně focus group, sbírá od zprostředkovatelů prodeje i od konečných zákazníků zpětnou vazbu. Na základě výsledků šetření udává návrhy na zlepšení a zvýšení spokojenosti zprostředkovatelů.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Šromová, Kateřina ; Herzánová, Radmila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Contours. Pomocí dotazníkového šetření budou získány údaje o současném stavu spokojenosti a loajality. Výsledkem práce budou navrhnutá řešení a doporučení, která povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti.
Spokojenost zákazníků se službami mobilních operátorů
Vaculčíková, Markéta ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firem O2, Vodafone a T-Mobile. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části jsou firmy nejdříve popsány a analyzovány, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navržena opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daných společností.
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků Pekárny Crocus, s. r. o. Pomocí dotazníku, který byl předložen respondentům, a jeho analýzy byla zjištěna současná spokojenost zákazníků. Práce obsahuje také návrhy a doporučení, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 983 záznamů.   začátekpředchozí648 - 657dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.