|
Výzkum čtenářství dnešní mládeže ve věku 12 - 15 let
HÁJKOVÁ, Hana
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum čtenářství dnešních mladistvých z Českých Budějovic a z Prahy. Výsledky výzkumu z obou měst budou navzájem porovnávány. Výzkumné šetření je zaměřeno na motivaci ke čtení (školní a městské knihovny, doporučení učitelů, podpora rodičů) a na zjištění, jakou roli hraje četba ve skladbě volnočasových aktivit dětí. Dále poukazuje na zastoupení české a světové literatury v četbě mládeže a zkoumá žánrové hledisko.
|
|
Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
MRÁČKOVÁ, Tereza
Práce je zaměřena na využití sociálních sítí malými a středními podniky. Teoretická část se nejdříve zabývá historií a popisem vybraných sociálních sítí. U čtyř nejpopulárnějších sítí, a to Facebooku, Instagramu, Twitteru a LinkedInu, je popsáno, jak společnost může inzerovat. V práci jsou popsány placené formy reklamy u těchto čtyř sociálních sítích. Je popsáno, jaké způsoby placení za reklamy a umístění reklam existuje. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První část analyzuje vybranou společnost. Součástí práce je rozhovor s jednatelem firmy a na základě tohoto rozhovoru a vlastního průzkumu firmy je proveden návrh na zlepšení využívání Facebooku a dalších sociálních sítích. Druhá část práce se zaměřuje na dotazníkové šetření. Bylo vytvořeno 10 hypotéz, a pomocí nich byly sepsány otázky. Hypotézy jsou po shromáždění dostatečného počtu odpovědí vyhodnoceny.
|
|
Výzkum spokojenosti zákazníků
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s. Teoretická část práce je věnována k vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
|
|
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Přichystalová, Romana ; Baláčová, Dita (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami Wellness hotelu Ohrada. Práce dále obsahuje sestavení dotazníku a jeho následnou implementaci v hotelu. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje základní pojmy a techniky jednotlivých marketingových analýz. Ve výsledku práce, na základě zodpovězených a zpracovaných dotazníků, je řešena problematika nespokojenosti zákazníků a doporučena řešení vedoucí ke zvýšení celkové úrovně společnosti.
|
| |
| |
| |
| |
|
Spokojenost zákazníků se službami mobilních operátorů
Vaculčíková, Markéta ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firem O2, Vodafone a T-Mobile. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části jsou firmy nejdříve popsány a analyzovány, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navržena opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daných společností.
|
|
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků Pekárny Crocus, s. r. o. Pomocí dotazníku, který byl předložen respondentům, a jeho analýzy byla zjištěna současná spokojenost zákazníků. Práce obsahuje také návrhy a doporučení, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
|