Název: Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
Překlad názvu: Social networks and their marketing potential for small and medium businesses
Autoři: MRÁČKOVÁ, Tereza
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analyzování; dotazník; Facebook; Instagram; LinkedIn; marketing; propagace; rozhovor; sociální sítě; Twitter; analyse; Facebook; Instagram; interview; LinkedIn; marketing; propagation; questionnaire; social networks; Twitter
Citace: MRÁČKOVÁ, Tereza. Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/42417

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-251941


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-14, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet