|
Marketing Strategy Proposal for a Company Expanding to the Slovak Market
Šromová, Kateřina ; Kosová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis is to propose feasible and effective marketing strategy for specific company with regard to its expansion on foreign market. The theoretical part presents the concept within the area of interest. The analytical part examines internal and external factors of surrounding environment influencing the business. Based on carried out analysis, marketing strategy scheme is proposed in order to raise brand awareness and attract customers.
|
|
Investování do nemovitostí
Kosová, Gabriela ; Hakl, Filip (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza aktuálních investičních příležitostí na trhu s nemovitostmi. Práce pojednává o standartních nákupech prostřednictvím realit-ních kanceláří nebo nákupech přímo od developerů, hlavní zaměření práce ale směřuje na alternativní možnosti nákupu jako jsou exekuční dražby, dražby finančních úřadů, nákupy zemědělské půdy, pozemků, lesů a tak dále. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy a možnosti nákupu nemovitostí. Z těchto poznatků vychází praktická část práce, kde jsou tyto investiční příležitosti vyhodnoceny s ohledem na výnosnost investice, riziko a administrativní náročnost nákupu.
|
|
Investování do nemovitostí
Kosová, Gabriela ; Hakl, Filip (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza aktuálních investičních příležitostí na trhu s nemovitostmi. Práce pojednává o standartních nákupech prostřednictvím realit-ních kanceláří nebo nákupech přímo od developerů, hlavní zaměření práce ale směřuje na alternativní možnosti nákupu jako jsou exekuční dražby, dražby finančních úřadů, nákupy zemědělské půdy, pozemků, lesů a tak dále. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy a možnosti nákupu nemovitostí. Z těchto poznatků vychází praktická část práce, kde jsou tyto investiční příležitosti vyhodnoceny s ohledem na výnosnost investice, riziko a administrativní náročnost nákupu.
|
|
Marketing Strategy Proposal for a Company Expanding to the Slovak Market
Šromová, Kateřina ; Kosová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis is to propose feasible and effective marketing strategy for specific company with regard to its expansion on foreign market. The theoretical part presents the concept within the area of interest. The analytical part examines internal and external factors of surrounding environment influencing the business. Based on carried out analysis, marketing strategy scheme is proposed in order to raise brand awareness and attract customers.
|
| |