Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 592 záznamů.  začátekpředchozí573 - 582další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní modely digitální distribuce audia
Hlaváček, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá současným stavem trhu hudby a mluveného slova ve světě a v České republice. Zkoumá používané technologie, platební systémy a obchodní modely, přináší aktuální informace z vývoje hudebního průmyslu. V modelové části je popsán ideální obchodní model, který navazuje na dostupné trendy a vytváří vizi obchodování do budoucna. V praktické části je tento model na základě zadání fiktivní firmy (avšak vycházející z reálného prostředí) upraven a přizpůsoben českým podmínkám. Závěrečná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky a příležitosti a faktory ohrožující vytvořený model.
Optimalizace nákladů společnosti ŠKODA AUTO a.s. v oblasti logistiky a prodeje ve vybraných zemích
Vejvoda, Tomáš ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Vlček, Luboš (oponent)
Diplomová práce analyzuje hlavní činnosti ve firmě Škoda Auto v oblasti distribuční logistiky a prodeje. Cílem práce je navrhnout optimalizaci klíčových procesů v distribučním řetězci Škoda Auto se zaměřením na prodej hotových vozidel a jejich přepravu k finálním zákazníkům. V neposlední řadě se práce zabývá možnostmi zlepšení plánování a dodávek vozidel zaváděním nových softwarových produktů a pružnějších metod objednávání.
Marketingový mix automobilů BMW
Trávníčková, Vendula ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce popisuje a hodnotí situaci vozů BMW na současném automobilovém trhu z pohledu marketingového mixu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě SETO, spol. s r.o.
Zítková, Jindra ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce nejprve seznámí čtenáře s obecnými informacemi o společnosti SETO, spol. s r.o., zejména s historií a předmětem činnosti. Dále jsou popisovány a analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu společnosti. Tyto nástroje jsou produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru je zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy, které by vedly ke zlepšení situace v dané oblasti.
Supply Chain Management ve farmaceutické firmě
Rögnerová, Zuzana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Vácha, Jiří (oponent)
Logistický řetězec farmaceutického průmyslu je čím dál tím více složitější a propojenější a tak je nezbytné pro většinu společností disponovat spolehlivým a bezpečným distribučním systémem. Pod rostoucím tlakem na snižování cen je pro každou společnost nutné řídit svůj dodavatelský řetězec tak, aby byla schopna dodávat na trh kvalitní produkty za příznivé a konkurenceschopné ceny. Jen takto je schopna obstát v tvrdé konkurenci.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě AWD Česká Republika, s.r.o.
Cmunt, Roman ; Kovář, František (vedoucí práce)
Charakteristika podniku, analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a následné zhodnocení a závěrečné doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě GRENA, a. s.
Chalašová, Olga ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní informace o firmě GRENA, a. s., seznamuje s její historií a vývojem. Informuje o hospodaření firmy a jejím postavení na trhu. Provádí analýzu nástrojů marketingového mixu v pořadí produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru práce je podáno shrnutí zjištěných skutečností a vyjádření tykající se budoucnosti firmy. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě a na některé z nich je ve vlastním obsahu práce odkazováno.
Marketingový mix v podniku Budějovický Budvar
Rosínová, Ivana ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Práce obsahuje vysvětlení pojmů marketing a marketingový mix. Následně stručně popisuje nástroje marketingového mixu: produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Praktická část práce zahrnuje popis podniku Budějovický Budvar,n.p. a analýzu nástrojů marketingového mixu. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Windoor CZ s.r.o.
Šímová, Radka ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce hodnotí postavení podniku na trhu, ve SWOT analýze zjišťuje silné a slabé strínky podniku a jeho příležitosti a hrozby. Dále podává přehled o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a navrhuje opatření ke zlepšení jejich využívání.
Zhodnocení marketingových nástrojů ve firmě
Tuma, Josef ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce)
Zhodnocení marketingových nástrojů ve vybrané firmě s hlavním zaměřením na produkt, jejich současný stav a možný vývoj do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 592 záznamů.   začátekpředchozí573 - 582další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.