Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Windoor CZ s.r.o.
Autoři:
Šímová, Radka ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce hodnotí postavení podniku na trhu, ve SWOT analýze zjišťuje silné a slabé strínky podniku a jeho příležitosti a hrozby. Dále podává přehled o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a navrhuje opatření ke zlepšení jejich využívání.
Klíčová slova:
cena; charakteristika; distribuce; doporučení; produkt; propagace; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5609