National Repository of Grey Literature 580 records found  beginprevious561 - 570next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
System of emloyee benefits in the company SLUŽBY MĚSTA JIHLAVY s.r.o.
Oberreiterová, Martina ; Šikýř, Martin (advisor) ; Hodková, Hana (referee)
The objective of this thesis is to assess the current status of employee benefits in practice, and the trends emerging in this area. The thesis first focuses on the characteristics of employee benefits in general, with a view to their growing importance, characteristics of the advantages and drawbacks of a fixed versus flexible system of benefit introduction, including tax impacts from the point of view of both the employer and employee. The thesis further analyzes the situation in the area of employee benefits in the Czech Republic. The practical part of the thesis assesses an employee benefit system introduced in a purely Czech company, SLUŽBY MĚSTA JIHLAVY s.r.o., and compares developments experienced in the last few years. The level of employee satisfaction with the benefits and other options being offered by the company was also examined. The evaluation of the outcome of the analysis includes proposals for resolution of the shortcomings found in the process.
System of employees evaluation in the company ELTODO EG, a.s.
Kovalčuková, Lenka ; Němec, Otakar (advisor) ; Pulchartová, Naďa (referee)
This graduation theses is about creation and implementing the system of employees evaluation in the company ELTODO EG, a.s. At first the analysis of working stations was done. The results of the analysis were job descriptions and role specifications. And then the competence model of the company was done. Further we had to specify the aims, areas and criteria of evaluation. We also had to choose available methods and create the evaluation form. The substance of this system is the evaluation interview. This interview serves for appreciation of the job performance and the competence of employees and for determination of their performance and developing aims. At the end of this theses the methodology of evaluation was created. This methodology contains the important information about persons and term of evaluation.
choice and getting of employees
Škarková, Andrea ; Šikýř, Martin (advisor) ; Stříteský, Marek (referee)
analysis of recruiting methods in an organization
Průzkum spokojenosti a zapojenosti zaměstnanců Telefonica O2
Míchalová, Veronika ; Nový, Ivan (advisor) ; Novotný, Lukáš (referee)
Práce se týká průzkumu spokojenosti zaměstnanců společnosti Telefonica O2, který byl proveden ve dvou období. Popisuje faktory, které nejvíce ovlivňují spokojenost, analyzuje ty, které se v ní nejvýrazněji projevují a k nim navrhuje opatření k zlepšení, v nichž je obsažen hlavní význam této práce.
Péče o globální zaměstnance a tok znalostí
Štěrbová, Zuzana ; Jarošová, Eva (advisor) ; Lorencová, Hana (referee)
The thesis on the topic of Taking Care of GE and Knowledge Transfer in Company X has examined the practice in the field of the global assignments of the company X hand in hand with a qualitative research method among the GE of X. First, theoretical proposals were introduced and analysed. Then they were connected with the results of the research and discussed and proposals were made for optimising of the care taking about the GE and for releasing the knowledge flow in X.
New trends in employee care
Uchytilová, Iveta ; Formánková, Dana (advisor) ; Řezanková, Hana (referee)
Práce se zabývá péčí o zaměstnance a zejména o moderní trendy v této oblasti. Teoretická část popisuje jedntlivé formy péče o zaměstnance a jejich trendy. Část praktická analyzuje stávající situaci ve firmě LGECZ. Pomocí statistických metod - analýza kontingenčních tabulek a shluková analýza - zjišťuje spokojenost a preference zaměstnanců. Na základě těchto podkladů je navržen nový systém zaměstnaneckých výhod. Systém je zároveň optimalizován z nákladového hlediska.
Přístup k zákazníkům ve společnosti ČSA, a.s.
Bodnárová, Viktória ; Žebrák, Miroslav (advisor) ; Hlavsa, Roman (referee)
V mé bakalářske práci jsem se zaměřila na přístup zaměstnanců Oddělení speciálních služeb společnosti ČSA, a.s. k zákazníkům.
Adaptace nových zaměstnanců ve spol. Opavia - LU, a.s.
Konečná, Jana ; Němec, Otakar (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Jindřich, Tomáš (referee)
Lidské zdroje a jejich efektivní využívání lze považovat zejména v posledních letech za jeden z nejdůležitějších faktorů úspěšnosti a prosperity celé společnosti. Dnes více než kdy jindy platí, že konkurenční výhodou číslo jedna je pro společnost lidský kapitál. Adaptace nových zaměstnanců je dlouhodobý proces, který má pomoci zaměstnancům při zvládnutí nové práce a začlenění se do společnosti. Nejde o krátké a rychlé uvedení nových zaměstnanců do společnosti, ale tento proces může trvat až jeden rok nebo i déle. Správně nastavený adaptační proces má značný význam pro budoucí pracovní výkon a spokojenost zaměstnanců. Kvalitní adaptace také snižuje riziko odchodu nových zaměstnanců ke konkurenci a přispívá tak k jejich stabilizaci.
Motivace a hodnocení zaměstnanců ve společnosti Baest, a. s.
Svobodová, Lucie ; Formánková, Dana (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Diplomová práce obsahuje teoretickou část týkající se benefitů, hodnocení a vzdělávání zaměstnanců. Součástí práce je také analýza výše zmíněných oblastí ve společnosti Baest a.s. Analyzován byl systém poskytování benefitů, spokojenost s nimi, jejich důležitost, návrh nových benefitů, zda benefity motivují, stabilizují, jak funguje systém informovanosti. Práce hodnotí spokojenost s podnikovým vzděláváním, využití poznatků v praxi. Dále práce řeší průběh hodnocení zaměstnanců, využití výsledků hodnocení ke stanovení potřeb vzdělávání, k eliminaci faktorů bránících zaměstnancům v práci, jak zaměstnanci systém hodnocení vnímají.
Vliv organizační struktury podniku na motivaci zaměstnanců
Šimonová, Petra ; Wagner, Jaroslav (advisor)
Tato práce se zabývá vlivem organizační struktury podniku na zaměstnance. Předmětem rozboru je pracovní prostředí firmy Mc Donald?s, přičemž je diskutováno nejen fungování jednotlivých organizačních větví, ale také jejich dopad na řízení a motivaci zaměstnanců. V rámci rozborů je prostor pro diskusi o kvalitách či nedostatcích firemního zázemí.Práce obsahuje průřez celou organizační strukturou jedné modelové restaurace. Představuje možnosti kariérního postupu od nejnižší pozice až k pozici vedoucího restaurace, a to včetně výčtu celého spektra alternativních pozic v rámci zaměstnanecké hierarchie.Text dále konfrontuje fiktivní osobu s reálnými problémy a zátěžovými situacemi.Na konkrétních příkladech jsou představeny nejmarkantnější problémy ve fungování této celosvětově působící společnosti.

National Repository of Grey Literature : 580 records found   beginprevious561 - 570next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.