Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Strategy for Company Augustin Dobis AD SPECTRUM
Harant, Vladimír ; Laktiš, Peter (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Diploma theses represents project of marketing a communication strategy of manufacturing company. This work includes situation analysis of present situation including evaluation of weaknesses and streghts of the company, opportunities and threaths and on the basis of this analysis particular marketing and communication strategy, budget and timing has been designed.
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Jedlička, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Význam bankovního trhu v moderním světě stále roste a v důsledku navyšující se konkurence je i marketingová komunikace bank čím dál intenzivnější. Diplomová práce se zabývá jak analýzou komunikačních nástrojů bank, vyhodnocením úspěšnosti a srovnáním efektivity jejich komunikace, tak i segmentací a targetingem spotřebitelů bankovních produktů v České republice. Provedení segmentace umožňuje lépe pochopit spotřebitele, vybrat vhodné cílové segmenty a vytvořit tak komunikaci, která je připravená spotřebitelům na míru. V závěru práce je vyhodnocena komunikace bank v souvislosti s vytvořenými segmenty a také jsou formulována doporučení týkající se targetingu jednotlivých segmentů. Veškeré analýzy jsou postaveny na skutečných datech z reálného prostředí.
Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS
Vodák, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce mapuje proměnu prestižního veletrhu kariérních příležitostí Career DAYS v neformální festival. Využívá důkladných analýz vnímání zákazníků, které slouží jako základ pro samotnou diferenciace produktu a positioningovou strategii. Na této cestě bylo využito hlavně životních zkušeností a děl od profesionálů z oboru - Kotlera a Trouta. Práce zkoumá celý proces od segmentace zákazníků, cílení, diferenciace marketingové nabídky až po změnu brandu a positioning. Cílem práce je objektivně vyhodnotit proces repositioningu Career DAYS a navrhnout doporučení pro dlouhodobou úspěšnou kampaň a zároveň poskytnout informace a náhled dalším subjektům a organizacím do problematiky positioningu a pracovních veletrhů.
Analýza televizního reklamního trhu v ČR
Kubů, David ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Televize tvoří největší část mediálního trhu v České republice. Nabízí se zde prostor pro oslovení široké masy lidí a investice firem tvoří značnou část příjmu televizních stanic. Tyto stanice se svým programem zaměřují na různé skupiny diváků a tím se vytváří prostor pro zadavatele reklam k zacílení svých marketingových aktivit na vybrané cílové skupiny diváků. Vzhledem k tomu, že se jedná o velice mohutný komunikační kanál, tak se rozdíly mezi vysíláním reklam na jednotlivých stanicích často vytrácí. Cílem práce je tedy zjistit, zda se společnosti při zadávání svých reklam stále chovají dle teoretických doporučení týkajících se především segmentace, targetingu a vhodnosti zvolené strategie. K nalezení odpovědí na výzkumnou otázku je v práci analyzován datový soubor, který obsahuje všechny reklamy vysílané stanicemi v roce 2011. Výzkum dat je proveden shlukovou analýzou. Na základě výsledků práce byly v závěru doporučeny návrhy pro zlepšení zkoumaného stavu firem.
Marketingová strategie vinného sklepu
Habartová, Tereza ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová strategie vinného sklepu ve své teoretické části nastíní strategický marketing a marketing služeb. Dále se v teoretické části práce píše o segmentaci, targetingu a positioningu. Praktická část se věnuje příběhu vinného sklepu, statistickým datům o víně a analýze konkurence. Z velké části se praktická část zabývá dotazníkovým šetřením. Výsledky tohoto šetření mají být nápomocny ke správné segmentaci trhu, dále targetingu a positioningu. Z vyhodnocení dotazníku je také dokreslena SWOT analýza a doporučení pro majitele vinného sklepu.
Zavedení nového postupu zdravotní péče pro český trh
Havran, Adam ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Cílem této práce je analyzovat možnosti využití mikro - jehel jako technologie pro doručení léčiv v České republice. Vlastnosti tohoto produktu (aplikace, propojení s léčivem, atd.) definují tři možné cílové skupiny: pacienty, poskytovatele zdravotní péče nebo farmaceutické společnosti. Jedním z cílů práce je analyzovat právní požadavky na tyto produkty, zhodnotit aktuální situaci na trhu a podle těchto informací vybrat nejlepší skupiny pro spotřebu výrobku. Také výrobek sám o sobě představuje výzvu neboť existuje několik návrhů mikro - jehlových nebo dokonce bezjehlových lékových aplikátorů. Spojeno dohromady, tato studie si klade za cíl zjistit, zda je český trh schopen přijmout nový způsob podávání léků, jaká podoba produktu splňuje požadavky české legislativy a jak se může pacient dostat k téhle technologii.
Marketing strategy of selected company
Vertaľová, Barbora ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy, a to konkrétně francouzským pekařstvím PAUL. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola pojednává o teoretických poznatcích o marketingu, SWOT analýze a segmentaci, targetingu a positioningu. Druhá část se věnuje marketingovému mixu, jeho součástem a obsah třetí kapitoly je zaměřen na francouzskou pekárnu PAUL, kde jsou využity teoretické poznatky z prvních dvou kapitol.
Analýza internetové kampaně společnosti Ochrana 360° na sociálním médiu Facebook
Musilová, Iveta ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza cílení reklamy na Facebooku společnosti Ochrana 360°. Součástí práce je zhodnocení internetového marketingu a marketingu na sociální síti Facebook pro společnost Ochrana 360°. (Hodnocení se týká pouze vybrané společnosti, neslouží jako návod pro podobné společnosti.) Pro dosažení cíle práce v teoretické části nejprve popíši segmentaci a targeting, marketingovou komunikaci na internetu, cílení internetové reklamy a sociální média. Na závěr teoretické části se zaměřím na modely cílení reklamy na Facebooku. V praktické části představím společnost jako takovou a dále se budu zabývat analýzou webových stránek společnosti a především analýzou marketingu společnosti na sociální síti Facebook. V této části zejména popíši cílení reklamy a reklamní kampaně na Facebooku vytvořené společností Ochrana 360°.
Komunikační kampaň na vybraný produkt společnosti TA Hydronics
Loupová, Iveta ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Tužová, Julie (oponent)
Cílem diplomové práce je tvorba marketingové kampaně vybraného produktu společnosti TA Hydronics působící na trhu B2B. Teoretická část práce se bude zabývat nejprve charakteristikou pojmu komunikace, dále následuje analýza současné situace firmy, marketingový mix a komunikační mix, který je rozšířený o nové trendy v komunikaci. V další části bude následovat realizační a kontrolní etapa. Praktická část charakterizuje společnost TA Hydronics. A dále se bude věnovat samotnému návrhu marketingové kampaně vybraného produktu, s přechodem k marketingové situační analýze, včetně analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. V závěru práce nalezneme kontrolní etapu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.