Název: Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Překlad názvu: Analysis of Marketing Communication in the Banking Sector and Segmentation of Consumers in the Czech Republic
Autoři: Jedlička, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bankovní trh; banky; komunikační nástroje; komunikační plánování; marketing; marketingová komunikace; média; segmentace; targeting; banking sector; banks; communication planning; communication tools; marketing; marketing communication; media; segmentation; targeting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49831

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206973


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet