Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza porušování kvazikřehkých materiálů za použití numerického modelování a akustické/elektromagnetické emise
Vodák, Ondřej ; Vořechovský, Miroslav (oponent) ; Veselý, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce poskytuje přehled nedestruktivních testů betonu a podrobné informace týkající se akustické a elektromagnetické emise při monitorování porušování prostého betonu. Popisují se provedené zatěžovací zkoušky betonových vzorků a jsou vytvořeny numerické simulace těchto testů v softwaru ATENA. Výsledky simulací porušení vzorků jsou podrobně analyzovány a porovnávány s experimentálními výsledky zachycujícími procesy porušení prostřednictvím akustické a elektromagnetické emise. Většina výsledků simulací v softwaru ATENA 3D vykazuje dobrou shodu s naměřenými daty.
Analýza porušování kvazikřehkých materiálů za použití numerického modelování a akustické/elektromagnetické emise
Vodák, Ondřej ; Vořechovský, Miroslav (oponent) ; Veselý, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce poskytuje přehled nedestruktivních testů betonu a podrobné informace týkající se akustické a elektromagnetické emise při monitorování porušování prostého betonu. Popisují se provedené zatěžovací zkoušky betonových vzorků a jsou vytvořeny numerické simulace těchto testů v softwaru ATENA. Výsledky simulací porušení vzorků jsou podrobně analyzovány a porovnávány s experimentálními výsledky zachycujícími procesy porušení prostřednictvím akustické a elektromagnetické emise. Většina výsledků simulací v softwaru ATENA 3D vykazuje dobrou shodu s naměřenými daty.
Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS
Vodák, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce mapuje proměnu prestižního veletrhu kariérních příležitostí Career DAYS v neformální festival. Využívá důkladných analýz vnímání zákazníků, které slouží jako základ pro samotnou diferenciace produktu a positioningovou strategii. Na této cestě bylo využito hlavně životních zkušeností a děl od profesionálů z oboru - Kotlera a Trouta. Práce zkoumá celý proces od segmentace zákazníků, cílení, diferenciace marketingové nabídky až po změnu brandu a positioning. Cílem práce je objektivně vyhodnotit proces repositioningu Career DAYS a navrhnout doporučení pro dlouhodobou úspěšnou kampaň a zároveň poskytnout informace a náhled dalším subjektům a organizacím do problematiky positioningu a pracovních veletrhů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.