Název: Marketingová stratégia vybranej firmy
Překlad názvu: Marketing strategy of selected company
Autoři: Vertaľová, Barbora ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; marketing; marketingový mix; pekárna PAUL; positioning; segmentace; SWOT analýza; targeting; marketing; marketing mix; PAUL bakery; positioning; price; segmentation; SWOT analysis; targeting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42572

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197554


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet