Název: Komunikační kampaň na vybraný produkt společnosti TA Hydronics
Překlad názvu: The Communication Campaign on the Selected Product of TA Hydronics
Autoři: Loupová, Iveta ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Tužová, Julie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BCG analýza; komunikace; komunikační mix; marketingový mix; positioning; segmentace trhu; SWOT analýza; targeting; BCG analysis; Communication; communications mix; market segmentation; marketing mix; positioning; SWOT analysis; targeting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38619

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165354


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet