Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí55 - 64další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti L ´Oréal.
Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýbort, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti L'Oréal. Na základě teoretického objasnění je analyzována marketingová strategie společnosti. Důležitým východiskem práce je také vznesení návrhů na vylepšení této strategie.
Uplatnění marketingového řízení v podniku CANON CZ, s.r.o.
Sýkora, Miroslav ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem této diplomové práce je popis základních teoretických východisek marketingového řízení, analýza marketingového řízení ve společnosti Canon a návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace ve společnosti Canon.
Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Jirák, Stanislav ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Jaroslav (oponent)
Jirák, S. Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve zvolené společnosti. Jsou zde použita teoretická východiska, na základě kterých byl proveden popis a analýza marketingového řízení ve společnosti LINE, s.r.o.. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první část vytváří obecný rámec pro uplatnění marketingového řízení a druhá část aplikační, ve které byla nejprve charakterizována společnost a následně rozbor jednotlivých kroků marketingového řízení. V závěrečné části jsou uvedena některá doporučení v souvislosti s celosvětovou hospodářskou krizí.
Uplatnění marketingového řízení ve vybraném podniku
Kutnohorský, Karel ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Holub, Miloš (oponent)
ABSTRAKT Kutnohorský, K. Marketingové řízení ve vybraném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce vychází z teorie marketingového řízení, které je členěno na fázi plánování, realizaci a kontrolu. Druhá, praktická část, charakterizuje odvětví stavebnictví a firmu, ve které byla diplomová práce zpracována, je zde provedena analýza jednotlivých fází marketingového řízení ve firmě. V závěrečné části je provedeno zhodnocení tohoto způsobu řízení, návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zpracovat základní teoretická východiska marketingového řízení. Tyto zpracované teoretické poznatky aplikovat na konkrétní podnik a provést analýzu marketingového řízení. Řízení vybraného podniku zhodnotit a podat návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace.
Uplatnění marketingového řízení v CK Santini Tour
Vábková, Markéta ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Diplomová práce pojednává o uplatnění marketingových aktivit v rámci marketingového řízení v malé cestovní kanceláři SANTINI Tour. První část práce je zaměřena na formulaci základních teoretických východisek. Marketing a proces marketingového řízení je zde popsán s ohledem na specifický produkt -- poskytování služeb v cestovním ruchu. Druhá část práce v krátkosti charakterizuje zvolenou cestovní kancelář SANTINI Tour, na kterou je proces marketingového řízení aplikován. Hlavní část je zaměřena na analýzu procesu marketingového řízení v CK SANTINI Tour. Podle předpokladu se v malé cestovní kanceláři neobjevuje celé spektrum procesů, které bylo popsáno v teorii. V cestovní kanceláři je uplatňován systém, který si její majitel během let působení upravil podle vlastních potřeb. V závěru diplomové práce je uvedeno několik návrhů, které řeší nejzávažnější nedostatky v oblasti marketingového řízení cestovní kanceláře. Zcela zde chybí jasná a zřetelná strategie. Produkt je již dlouhou dobu nezměněn a neodráží tak nové požadavky zákazníků. Velkým nedostatkem je pak také absence kontroly, která by cestovní kanceláři poskytovala cennou zpětnou vazbu.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Rodenstock ČR s.r.o
Toušová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí se firma bez dokonale zvládnutého marketingového řízení neobejde. Její úspěch již tedy nezávisí jen na dokonalém výrobku, ale stále častěji na důkladně propracovaném marketingovém plánování, realizaci a kontrole. A to jsou právě tři složky marketingového řízení, které jsou mezi sebou úzce propojeny. Výsledkem tohoto procesu je poté marketingový plán, který firmě pomáhá dosáhnout vytyčeného cíle.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Alžběta (oponent)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fiala, René (oponent)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Uplatnění marketingového řízení v podniku Dobler Metallbau s.r.o.
Kašová, Gabriela Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Trefancová, Dana (oponent)
Obsahem práce je vyvození základních teoretických východisek marketingového řízení, které se v praktické části jednotlivě analyzují.V první části jsem podrobně charakterizovala plánování, ve druhé části realizaci a ve třetí části kontrolu.Stručně jsem charakterizovala podnik Dobler Metallbau s.r.o.,v části realizace provedla analýzu marketingového mixu a navrhla opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí55 - 64další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.