Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Kopičková, Markéta ; Audyová, Petra (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů na sociálních sítích a jejich využití v oblasti marketingové komunikace módních značek. Cílem práce je prozkoumat influencer marketing na Instagramu. V první části práce se nachází teoretické zakotvení této problematiky z hlediska marketingové komunikace a PR. V praktické části jsou obecně a konkrétně popsány jednotlivé formy influencer marketingu na Instagramu. Následně je zpracován dotazník, který se zaměřuje na fanoušky vybraných světových influencerů a odkrývá, jaký dopad spolupráce na Instagramu mají.
Využití internetových influencerů jako nástroj marketingu
Ehrenbergerová, Nicole ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů a jejich využití jako nástroj marketingu. Klade si za cíl prozkoumat, jak by měl influencer marketing v ideálním případě práci je nejdříve vymezen pojem marketing a jeho tradiční dalších nástupem doby internetu mění nejen marketing, ale i postoj spotřebitelů vůči médiím. Následující kapitoly popisují fenomén influencerů a jejich spolupráce se značkami, tedy influencer marketing. Práce poskytuje přehled nejdůležitějších faktorů, které při vytváření kampaně s influencerem značka řeší, a doporučuje, jak k nim přistupovat, aby byla kampaň úspěšná. To je v práci podloženo kromě akademických zdrojů i rozhovory odborníky na české scéně, zakladate Erikem Salte, a Jakubem Maříkem z praktické části práce je zpracován dotazník, který odkrývá, jak na spolupráce influencerů se značkami nahlíží jejich fanoušci. případové studii, která popisuje spolupráci českých blogerek se značkou Kari Traa.
Blog jako nástroj komunikačního mixu
Pospíšilová, Pavlína ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Brázdil, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá blogem jako jedním z nástrojů komunikačního mixu firem. Zvláštní pozornost je věnována influencer marketingu, kterého jsou blogeři součástí jakožto významní názoroví vůdci. Velká část práce je věnována spolupracím mezi firmami a blogery, a to zejména obsahovému marketingu, který je nejčastější formou těchto spoluprací. Hlavním cílem této práce je zhodnocení využívání těchto spoluprací jako součásti komunikačního mixu firem. Teoretická část obsahuje mnoho důležitých teoretických poznatků, na které je v praktické části odkazováno. V teoretické části je čerpáno z odborných knižních a elektronických zdrojů. Praktická část je složená z kvalitativního rozhovoru vedeného s blogerkami a z kvantitativního dotazníkového šetření provedeného se čtenáři blogů.
Analýza komunikace influencerů z pohledu brand marketingu
Kotenová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Influencer marketing prošel v posledních letech výrazným vývojem směrem k sociálním sítím. Oblast influencerů, kteří mají sílu ovlivňovat skrze své kanály, se tak stala důležitější součástí marketingové komunikace firem. Cílem práce je analýza prvků komunikace influencera na YouTube a Instagramu ve spolupráci se značkami. Práce se zabývá vypozorováním typických znaků, tendencí a měřením efektivnosti kampaní na konkrétních aktuálních příkladech největších českých influencerů.
Testimonial and influencer marketing
Kúdelková, Andrea ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tématem diplomové práce je testimoniální a influencer marketing. Cílem této práce je zjistit, zda influencer (testimoniál) zvyšuje pravděpodobnost koupě produktu zdravé výživy u slovenských žen ve věkové kategorii 20-40 let, a také zda Peter Sagan jako testimoniál zvyšuje důvěryhodnost značky. Teoretická část se zabývá obecnou komunikací a představením testimoniálního a influencer marketingu, jejich kategoriemi a příklady. V praktické části téma práce je zasadené do prostředí zdravé výživy. Obsahuje příklad marketingové komunikace firmy, která využívá tento druh marketingu. Taktéž je vykonaný vlastní kvalitativní a kvantitativní výzkum.
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Nejmanová, Kristýna ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích, sociálních médiích a české blogosféře. Dalším cílem práce je analyzovat vliv marketingových nástrojů na čtenáře módních blogů jakožto spotřebitelů, čehož bylo dosaženo dotazníkovým šetřením, které se zaměřovalo na vybrané rysy čtenářů v následujících oblastech: sledovanost blogů, sledování bloggerů na sociálních sítích, vliv blogů na spotřební chování jejich čtenářů a schopnost rozpoznat reklamní sdělení na blogu.
Online marketing vybrané společnosti
Šnajdr, Radek ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jaroš, Jiří (oponent)
Cílem této práce bylo vyhodnotit vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na dosažené výsledky online kampaně vybrané značky. Jednalo se online kampaň trvající necelé tři měsíce, jejíž jádrem byla spotřebitelská soutěž. Cílem kampaně bylo zvýšení prodeje a obecné povědomí o značce. V první části jsem se zabýval jednotlivými nástroji komunikačního mixu z pohledu využití v marketingu a dále z pohledu měření jejich výkonnosti. V druhé části práce jsem nejprve analyzoval způsob, jakým značka s jednotlivými nástroji pracovala a následně jsem nástroje hodnotil podle stanovených kritérií, kterými byly zásah, interakce, návštěvnost a konverze. K hodnocení úspěšnosti jednotlivých nástrojů komunikačního mixu jsem využil jejich analytických nástrojů. Po vyhodnocení nástrojů komunikačního mixu jsem navrhl doporučení pro další komunikaci značky v prostředí internetu. Největší vliv na dosažené výsledky kampaně měla sociální síť Facebook, která mezi ostatními nástroji jasně dominovala z pohledu všech kritérií.
Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti
Novotný, Petr ; Trunečková, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V 21. století digitální marketing představuje nedílnou součást marketingové komunikace, kde sociální média zaujímají čím dál významnější pozici tohoto odvětví. Bakalářská práce se odráží od základů internet marketingu a následně se zabývá principy influencer marketingu u vhodných sociálních sítí k tomuto prostředku komunikace. Praktická část se zaměří na analýzu současného stavu využití sociálních médií obchodní značky MANA a její konkurence, která také poslouží jako východisko pro návrh aplikace této metody marketingu na sociálních sítích ke zlepšení povědomí o značce.
Analýza influencerů v sociální síti studentů Fakulty managementu VŠE
Lorenc, Marek ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce je především identifikování influencers na sociální síti Facebook ve skupině FM VŠE. Dále ověření síly vlivu influencers a porovnání se sílou méně vlivných lidí na Fakultě managementu. Díky rešerši literatury z mezinárodního prostředí je v práci popsán pojem influencers a pro účely identifikace vlivných také teorie analýzy sociální sítě. Identifikace je provedena prostřednictvím analýzy sociální sítě Facebook a k ověření síly vlivu je využito dotazníkové šetření.
Tvorba obsahu a propagace travel blogu
Voráčková, Petra ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Práce se zabývá zakládáním a propagací blogu zaměřeného na cestování. Nejprve definuje základní pojmy používané v oboru a následně pojednává o nejčastějších praktikách používaných pro propagaci blogu. V další části řeší zakládání a specifika YouTube kanálu a tvorbě videí určených pro tuto platformu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.