Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,162 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro cestovní kancelář
Lašáková, Petra ; Hladíková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro cestovní kancelář, která by jí pomohla posílit tržní postavení, získat nové zákazníky a udržet ty stávající, jakožto i zvýšit tržní obrat. Marketingová strategie bude vycházet z podnikových cílů, které budou stanoveny na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí podniku a SWOT analýzy. Součástí navržené strategie bude určení způsobů, jak má být stanovených cílů dosaženo a finanční plán.
Druhy cen na trhu s nemovitostmi
Chytil, Jaroslav ; Bejšovec, Jaroslav (oponent) ; Staněk, Roman (vedoucí práce)
V bakalářské práci Vás nejprve seznámím s teoretickou částí, což je problematika druhů cen na trhu s nemovitostmi. Pokusím se vysvětlit metody oceňování majetku. Cenu nemovité věci ovlivňují také právní vady, které na nemovitosti mohou váznout. Tomuto problému budu věnovat celou 5. kapitolu mojí bakalářské práce. Poslední kapitolou teoretické části budou daně, které se přímo týkají nemovitých věcí. Hlavní a praktická část bakalářské práce se zabývá porovnáváním různých druhů cen na prodávaném rodinném domě v Pohořelicích. V praktické části se také budu věnovat tomu, kolik které účastník prodeje této nemovitosti ve skutečnosti zaplatí (nebo dostane) peněz.
Analýza vybraných způsobů ocenění nemovitostí typu rekreační a zahrádkářská chata v lokalitě Blansko a okolí
Doskočil, Filip ; Kramářová, Iva (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se v úvodní části zabývá popisem oceňované lokality, vysvětlením základních pojmů v oceňování nemovitostí a popisem jednotlivých metod oceňování, které budou použity v praktické části. V praktické části se zabývá popisem a oceněním šesti rekreačních chat. V závěrečné části se práce zabývá vyhodnocením výsledků použitých metod a zvolení nejvhodnější metody pro oceňování rekreačních a zahrádkářských chat v dané oblasti.
Marketingový mix vybraného hotelu
Brychta, Ladislav ; Pecková, Jarmila Hnidáková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu, nacházejícího se uprostřed Masarykova okruhu v Brně. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingového mixu hotelu. Při zpracování analýzy hotelu se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro zpracování návrhů na zlepšení marketingového mixu jsou poznatky, které jsou získané na základě uskutečněných analýz.
Marketingový mix společnosti "Purlive s.r.o."
Padrta, Lukáš ; Kuchař, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce bude zaměřena na analýzu a vytvoření marketingového mixu společnosti Purlive s.r.o. Jelikož je firma na trhu nová, bude tedy i vznikat nový marketingový mix, ve kterém se nejvíce zaměřím na výrobek, cenu, průzkum trhu a konkurenceschopnost. Součástí práce bude i swot analýza a komunikační mix.
Analýza nákladů stavební zakázky
Rudecká, Soňa ; Bártů, Dominik (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu rozpočtových nákladů a nákladů skutečně vynaložených na rekonstrukci dvoupodlažního rodinného domu v Brně. Cílem práce je analýza nákladů a sestavení návodu pro postup provedení podrobné analýzy nákladů. Práce je rozdělena na dvě části, kdy v teoretické části jsou popsány jednotlivé okruhy vztahující se k zadanému tématu a v praktické části jsou analyzovány náklady rozpočtové, uvedeny možné odchylky od nákladů skutečně vynaložených a popsán postup analýzy.
Webová aplikace nákupního centra
Kitaš, Petr ; Techet, Jiří (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
V práci nejprve nastíníme požadavky na systém než se v dalších kapitolách věnujeme návrhu a implementaci databáze, popsání struktury, implementace a tvorby uživatelského rozhraní pro jednotlivé části aplikace. Nakonec podíváme na použití Lagrangeova interpolačního polynomu pro predikci ceny a na strandardy použité v této práci.
Marketingový mix společnosti
Hudec, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix rodinného vinařství. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy a proměnné marketingového mixu. V analytické části jsou detailně zpracované analýzy, na základě kterých jsou v návrhové části diplomové práce navrhovány způsoby zlepšení marketingového mixu vinařství.
Vliv polohy objektu na cenu a náklady stavebního objektu
Čepl, David ; Výskala, Miloslav (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je posouzení vlivu polohy objektu na jeho cenu a náklady. Je provedeno definování možných poloh objektu, stanovení nákladů a cen stavby ve vybraných polohách. Ceny a náklady ve vybraných polohách jsou porovnány, posouzeny a je provedeno jejich vyhodnocení. Je tedy posouzen vliv polohy na cenu a náklady stavebního objektu.
Metody oceňování nemovitostí na tržních principech
Čajová, Mária ; Bejšovec, Jaroslav (oponent) ; Staněk, Roman (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku oceňování nemovitostí majetku pro bankovní účely. Součástí práce je provedení analýzy trhu s nemovitostmi a vyhodnocení možných vlivů na cenu obvyklou, včetně případných rizik. Oceňovanou nemovitostí je byt, který se nachází v Brně, v městské části Žabovřesky. Ocenění nemovitosti je posouzeno pomocí dvou oceňovacích metod, komparativní a nákladové, ze kterých je následně stanovena cena obvyklá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,162 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.