| |
|
Podnikatelský záměr pro založení kavárny
Křížová, Iveta ; Dvořáková, Kateřina (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení kavárny, určené pro zákazníky různé věkové kategorie a zákazníky s odlišnými zájmy. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska potřebná k vypracování podnikatelského záměru. V praktické části je proveden marketingový výzkum, analýza současné situace na trhu, SLEPT analýza, SWOT analýza a návrh podnikatelského záměru s vyčísleným finančním plánem.
|
|
Podnikatelský záměr
Beránková, Jitka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského záměru v oblasti služby jménem Laser Game. Poznatky plynoucí z teoretické části a zjištěných skutečností jsou využity v návrhové části, která obsahuje finanční zhodnocení projektu, jež je hodnotným podkladem v rozhodování, zda daný projekt zrealizovat.
|
|
Podnikatelský záměr pro založení kavárny
Dušková, Dita ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení malé kavárny, která bude nabízet i služby doprovodného programu. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska nutná k vypracování podnikatelského záměru. V praktické části je proveden marketingový průzkum, analýza současné situace na trhu a vlastní zpracování návrhu podnikatelského záměru.
|
|
Podnikatelský záměr
Marková, Adéla ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru, konkrétně návrhu na rozšíření výroby v malé strojírenské společnosti Unicode M&D, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky potřebnými ke zpracování návrhu, druhá část obsahuje analýzy okolí společnosti. Poslední část předkládá konkrétní návrh na rozšíření výroby v této společnosti.
|
|
Návrh opatření pro posílení konkurenceschopnosti společnosti Škoda Auto Pvt. Ltd. v Indii
Mikolášek, Lukáš ; Hrdličková,, Andrea (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem automobilového průmyslu v Indii se zaměřením na aktivity české společnosti Škoda Auto India Pvt. Ltd., jejich zhodnocení a navrhnutí možných změn k lepší konkurenceschopnosti společnosti na indickém trhu. Teoretická část diplomové práce shrnuje témata týkající se zahraničního obchodu, globalizace, kulturních odlišností a metody používané k analýze společnosti, trhu a konkurentů. V praktické části jsou tyto metody přímo aplikované na společnost Škoda Auto India Pvt. Ltd. a její hlavní konkurenty. Na základě informací zjištěných z analýz je v závěru práce navrhnuto řešení, které by zvýšilo konkurenceschopnost společnosti Škoda Auto Pvt. Ltd. v Indii.
|
|
Podnikatelský plán pro založení cukrárny
Bělehrádková, Věra ; Vladík, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení cukrárny v Moravanech u Brna. V první části jsou zpracována teoretická východiska, na něž navazuje analýza trhu a marketingový průzkum. Na základě těchto získaných informací je v návrhové části vytvořen konkrétní podnikatelský plán, jenž definuje podmínky a šanci pro jeho úspěšnou realizaci.
|
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Nechvátalová, Zuzana ; Mařáková, Gabriela (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti Dopravní podnik Mladá Boleslav, s.r.o. v letech 2007 – 2012. Cílem práce je analýza současného stavu společnosti a návrhy na zlepšení její situace. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, kde budou vysvětleny základní pojmy a metody finanční analýzy. Ve druhé části budou detailně rozepsány informace o společnosti, popis její situace, analýza vnějšího a vnitřního okolí a samotné hodnocení finančního zdraví podniku. Na základě předchozích zjištění navrhuje řešení pro zlepšení současné hospodářské situace podniku.
|
| |
|
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Daniel, Petr ; Křenek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
|