Název:
Návrh opatření pro posílení konkurenceschopnosti společnosti Škoda Auto Pvt. Ltd. v Indii
Překlad názvu:
Proposal for Activities Improving Competitiveness of Skoda Auto Pvt. Ltd. in India
Autoři:
Mikolášek, Lukáš ; Hrdličková,, Andrea (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá vývojem automobilového průmyslu v Indii se zaměřením na aktivity české společnosti Škoda Auto India Pvt. Ltd., jejich zhodnocení a navrhnutí možných změn k lepší konkurenceschopnosti společnosti na indickém trhu. Teoretická část diplomové práce shrnuje témata týkající se zahraničního obchodu, globalizace, kulturních odlišností a metody používané k analýze společnosti, trhu a konkurentů. V praktické části jsou tyto metody přímo aplikované na společnost Škoda Auto India Pvt. Ltd. a její hlavní konkurenty. Na základě informací zjištěných z analýz je v závěru práce navrhnuto řešení, které by zvýšilo konkurenceschopnost společnosti Škoda Auto Pvt. Ltd. v Indii.
This thesis is focusing on increasing the competitiveness of Škoda Auto Pvt. Ltd. and its production in India. The theoretical part contains a definition of globalization, international business and cultural differences based on a theory of Dutch psychologist Geert Hofstede. The practical part is analyzing specifications of the automobile industry in India and its growth. Furthermore it investigates the positions of Czech car producer Škoda Auto and its competitiveness within this industry. The data obtained were used in preparation of several variants. These variants are designed to improve the competitive position of Škoda Auto Pvt. Ltd. on the market.
Klíčová slova:
formy vstupu na zahraniční trhy; Globalizace; Indie; kulturní odlišnosti; SLEPT analýza; SWOT analýza; teritoriální informace; Škoda Auto a.s.; cultural differences; form of entry into foreign markets; Globalization; India; SLEPT analysis; SWOT analysis; territorial information; Škoda Auto a.s.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26713