Název:
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Překlad názvu:
Marketing Strategy for Effective Sales Support
Autoři:
Daniel, Petr ; Křenek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
The thesis processes problems of sales and services of IT (information technologies) products. It analyses current customers, services, which are provided for them, communication and sale of new products. How satisfied are current customers, where are deficiencies and those deficiencies minimize or absolutely remove. With help of structured questionnaire and other analytical methods to improve satisfaction of current and future customers with sales and services of products. The results of thesis are proposals for the improvement of global marketing policy of the firm.
Klíčová slova:
dotazníková metoda.; informační technologie; komunikační mix; marketing; Marketingové strategie; marketingový mix; Porterův model; propagace; reklama; SLEPT analýza; SWOT analýza; advertisement; communication mix; information technologies; marketing; marketing mix; Marketing strategy; Porter`s model; promotion; questionnaire method.; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12538