Název: Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Překlad názvu: Marketing Strategy for Effective Sales Support
Autoři: Daniel, Petr ; Křenek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníková metoda.; informační technologie; komunikační mix; marketing; Marketingové strategie; marketingový mix; Porterův model; propagace; reklama; SLEPT analýza; SWOT analýza; advertisement; communication mix; information technologies; marketing; marketing mix; Marketing strategy; Porter`s model; promotion; questionnaire method.; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12538

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223669


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet