Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social Guerilla marketing
Hejkalová, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá social guerilla marketingem a jejím cílem je analyzovat vybrané kampaně a následně zhodnotit vhodnost guerilla marketingu pro sociální problematiku. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a nové trendy v oslovení zákazníků, včetně guerilla marketingu, a dále sociální marketing a social guerilla marketing. Praktická část obsahuje výzkum trhu guerillových kampaní. Vybrané kampaně jsou nejprve představeny a následně analyzovány. Na závěr je zhodnocena vhodnost využití této formy komunikace v oblasti sociálních problémů a jsou navržena doporučení do budoucna.
Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře
Šafaříková, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá guerilla marketingem jako jedním z netradičních nástrojů propagace. V teoretické části popisuje hlavní specifika guerilly, zkoumá situaci v České republice, legislativní úpravu, která se k problematice vztahuje a uvádí příklady kampaní. Ve stěžejní praktické části se zaměřuje na využití guerilly při propagování kulturních událostí -- například filmů, hudebních festivalů nebo knih. Analyzuje několik kampaní, zhodnocuje vhodnost jejich použití a snaží se zjistit, co mají společné a čím se odlišují. Kultura je kreativní oblastí a kampaně, aby byly úspěšné, by tedy také měly být kreativní, což se analýzou potvrzuje.
Moderní metody marketingu
Harudová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zameřuje na vytvoření komplexního marketingového programu šitého na míru rodinnému pekařství, s využitím vybraných trendů marketingu dnešní doby.
Struktura a využití Guerilla marketingu v praxi
Ertelt, Marek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tošnar, Petr (oponent)
Diplomová práce na téma "Struktura a využití guerilla marketingu v praxi" se zabývá detailním rozborem jednotlivých guerilla marketingových směrů. S pomocí mnoha příkladů z praxe nachází doporučení pro využití jednotlivých směrů, v závislosti na typu společnosti. Zároveň tato práce nabízí tvorbu moderních pravidel pro zajištění efektivnosti a úspěchu guerilla kampaně. V neposlední řadě se také zabývá legislativní stránkou věci.
Guerilla marketing as a new trend in marketing communication
Baraniaková, Júlia ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Podobová, Katarína (oponent)
Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových aktivit a povědomí a postoj ke značce Nike mezi studenty VŠ. Uvedené metody zkoumání spolu s teoretickými východisky potvrzují guerillový marketing jako jeden z oblíbených a v praxi využívaných trendů marketingové komunikace, který pomáhá budovat povědomí o značce a vztah se zákazníkem. Je ale důležité, aby byly všechny guerillové aktivity vždy použité v souladu s ostatními prvky marketingové strategie firmy.
Využití guerilly v kultuře
Mitošinková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Krejčí, Hana (oponent)
V bakalářské práci na téma využití guerilly v kultuře je mým výzkumným cílem zjistit, zda existují předpoklady, důvody a inspirativní pozitivní zkušenosti podporující používání guerilla marketing v praxi kulturních organizací. Zabývám se analýzou guerilla marketingu vsazeného do kontextu aktivit kulturních organizací a jeho možným využitím v této oblasti s ohledem na slábnoucí funkčnost tradičního marketingu. Z důvodu silné provázanosti guerilly s tradičním marketingem blíže zkoumám tuto vazbu prostřednictvím marketingového mixu. Pro přiblížení vztahu kultury a guerilly v ČR představuji vlastní anketní výzkum, pomocí kterého jsem zjišťovala, zda kulturní organizace, převážně příspěvkové organizace: znají guerilla marketing, mají o něm konkrétní představu, používají jej, plánují jej použít. Jako inspirativní a pozitivní zkušenosti s guerillou předkládám dvě případové studie, jednu z Itálie a jednu z České republiky. V závěru práce se zabývám vlastním sestavením a realizací konkrétní guerilla kampaně a jejím vyhodnocením. Moje snaha přispět k diskuzi o guerilla marketingu v kultuře je mimo jiné motivována osobní oblibou a preferencí nápaditého, jedinečného a zároveň funkčního marketingu.
Guerilla marketing na vybrané české společnosti
Prošvicová, Soňa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Palková, Kateřina (oponent)
Cílem práce je podrobné představení guerilla marketingu a všeho co je o tomto novém marketingovém trendu důležité vědět. Dále bližší zmapování kampaní společnosti (Vodafone Czech Republic. a.s.). V závěru práce je pomocí dotazníkového šetření analyzováno, jaký mají lidé v dnešní době postoj k reklamě, ke kampaním společnosti a jaké mají povědomí o využívání guerilla marketingu nejen touto, ale i ostatními společnostmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.