Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie nové plastové láhve společnosti Coca-Cola.
Němcová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent)
Práce pojednává o teoretických základech marketingových a komerčních komunikací. Praktická část se věnuje návrhu komunikační strategie společnosti Coca-Cola
Vnímání privátních značek mezi spotřebiteli
Partynglová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem práce je představit nabídku privátních značek vybraných obchodních řetězců a analyzovat vnímání privátních značek mezi spotřebiteli pomocí dotazníkového šetření. Sortiment s privátními značkami zahrnuje veškeré produkty, které pod vlastní značkou obchodník prodává. Obal je opatřen jménem a logem distributora, tudíž takto označený výrobek u jiného obchodníka nenajdeme. Pod privátní značkou jsou prodávány nejen potraviny a nápoje, jak tomu bylo dříve, ale nyní i drogerii, domácí spotřebiče, sportovní potřeby a další. Privátní značky představují výhody i nevýhody jak pro výrobce, tak i pro obchodníky a spotřebitele. Podle ceny a kvality produktů lze privátní značky rozdělit do třech kategorií -- ekonomické, standardní a speciální. Nejrozvinutější trh s privátními značkami najdeme ve Švýcarsku, podíl na trhu zde dosahuje 53 %. V České republice jejich podíl představuje téměř 35 %. Vlastní značky jsou zařazovány do sortimentu všech obchodních řetězců v ČR. Přední postavení náleží společnosti Tesco. Z výzkumu, který jsem provedla prostřednictvím dotazníkového šetření vyplývá, že privátní značky kupuje 85 % respondentů. Z výsledků se jeví jako nejdůležitější kritérium pro nákup privátních značek jejich nízká cena. Naopak proti nákupu se staví nedůvěra kupujících a nižší kvalita zboží.
State and business protocol of Great Britain
Sinajová, Zuzana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Práca je zameraná na základnú charakteristiku britského štátneho a obchodného protokolu. Prvá časť obsahuje definíciu a vysvetlenie niekoľkých základných pojmov spojených so štátnym protokolom vo všeobecnosti, rovnako ako aj pohľad na britské štátne symboly a ich symboliku. Druhá časť je už venovaná samotnému štátnemu protokolu Veľkej Británie, t.j. jeho jednotlivým častiam a ich bližšiemu popisu. V tretej kapitole sú detailne rozoberané špecifiká britského obchodného protokolu, začínajúc správnym zoznamovaním a predstavovaním a končiac úspešným obchodným jednaním a nadviazaním obchodnej spolupráce. Posledná štvrtá časť predstavuje vyhodnotenie dotazníkovej ankety, týkajúcej sa obchodného prostredia a etikety vo Veľkej Británii. Pre tento účel boli spracované odpovede náhodnej vzorky pracujúcich Britov.
Řízení výroby ve vybraném podniku
MIKULÁŠKOVÁ, Petra
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou postupu výroby jednoho z hlavních výrobků firmy ve vybraném podniku zabývajícím se výrobou ručního řemeslnického nářadí. V úvodní části jsou shrnuty základní teoretické pojmy týkající se dané problematiky. Hlavní část je zaměřena na analýzu postupu výroby, materiálové toky a kapacity jednotlivých pracovišť s cílem odhalit nedostatky současné situace. Ze zjištěných skutečností jsou navržena možná řešení pro zefektivnění výroby a zvýšení výrobní kapacity pro konkrétní výrobek.
Vývoj technologie balení produktů v letech 1980 - 2008
KOURKOVÁ, Dita
Tato bakalářské práce na téma Vývoj technologie balení produktů v letech 1980 ? 2008 se zaměřuje na obaly masných výrobků. První část této práce se věnuje rozdělení a popisu obalů na masné výrobky. Dále jsou definovány typy balení, které se od 80. let dostaly na trh nebo byly teprve vyvinuty. Čtvrtá kapitola je věnována balicím technologiím. Závěr práce je zaměřen na vliv balicích materiálu na životní prostředí.
Logistika v Povltavských mlékárnách, a.s.
Prokůpková, Soňa ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Cimbálek, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci logistiky v konkrétním potravinářském podniku. V teoretické části definuje subjekty logistiky, skladování, obaly, materiálový tok a manipulační jednotky. Aplikační část se již zaměřuje na Povltavské mlékárny, a. s. Nejdříve popisuje oddělení odhadů prodeje, zásobování, program Milsoft, sklad hotových výrobků a oddělení správy vozového parku. Dále jsou v práci uvedeny výpočty a úvahy, zda-li je současná kapacita skladu hotových výrobků po zavedení laboratorních testů na listerii pro plísňové sýry dostatečná či nikoliv.
Hodnocení současné praxe tvorby designu obalů a návrhy na zlepšení
Lauermannová, Anna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
1. kapitola pojednává o obalu obecně a jeho vztahu k mkt mixu, 2. kapitola pojednava o designu obalu a vsech designérských nástrojích, 3. kapitola popisuje práci obalových agentur, 4. kapitola pojednává o obalu a jeho ůloze v budování značky, 5. a 6 kapitola vše shrnují a uvozují praktickou část, tedy kvalitativní výzkum v podnikové praxi. 7. a 8 kapitola přináší konkrétní odpovědi na seznam otázek, jež se zabývají problematikou hlavně designu obalu. Kvalitativní výzkum probíhá formou 6 interview s největšími zadavateli obalů na českém trhu. V závěru práce je dán dohromady soubor kritérií dobrého obalu dle lidí z podnikové praxe.
Enviromentální aspekty obchodních operací
Schánil, Jiří ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Šepelová, Gabriela (oponent)
Práce se zaměřuje na zahraniční obchod a environmentální aspekty obchodních operací. Předmětem zájmu je okruh povinností, podmínek a důsledků vyplývajících pro podnikatelské subjekty ze zákona č. 477/2001 Sb., o obalech a zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech. Práce představuje shrnutí povinností pro podnikatele z pohledu obalové problematiky a problematiky odpadů vznikajících při užití některých výrobků a jejich zpětného odběru (elektrozařízení) a zhodnocuje stav a trendy této problematiky.
Design jako konkurenční výhoda
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vokrouhlický, Zbyněk (oponent)
Práce pojednává o možnostech využití designu jako konkurenční výhody, definuje samotný pojem ?design? a dále se zabývá historií designu, jeho využitím v podniku, aplikací na obaly, výrobky a služby, jak ovlivňuje rozhodování zákazníků a dalšími výhodami, které může přinést. To pak ukazuje na příkladu produktů společnosti Linet, která vyrábí lůžka pro zdravotnictví a pečovatelství.
Nakládání s obaly v podniku
Hrudková, Lucie ; Fišerová, Alena (vedoucí práce) ; Dvořák, Antonín (oponent)
Práce se zabývá nakládáním s obaly a obalovým odpadem. Práce analyzuje základní právní úpravu v této oblasti a popisuje aplikaci obalového zákona v praxi. Cílem práce je posouzení náročnosti plnění podmínek stanovených obalovým zákonem v konkrétním podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.