Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 479 záznamů.  začátekpředchozí450 - 459dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Body Image v marketingu
Böserová, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovým významem body image v inzerci vybraných časopisů životního stylu pro ženy či muže. Hlavním cílem je analyzovat inzerci prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy a pomocí ní zmapovat, které prvky body image jsou nejčastěji prezentované. Na základě získaných údajů je dále cílem provést rozbor těchto prvků a zjistit, jak se liší zobrazování lidského těla za předpokladu, že cílovou skupinou čtenářů jsou ženy či muži. Sekundárním cílem je provést tuto analýzu i na titulních stranách zkoumaných časopisů. Práce je rozdělena do několika částí. První část představuje základní teoretická východiska z oblasti marketingové komunikace s důrazem na tiskové médium, další část se již zcela věnuje problematice body image a sebepojetí vlastního těla. Podstatou praktické části je vyhodnocení obsahové analýzy, shrnutí získaných výsledků a následně vyvození závěrů i marketingového doporučení.
Body image: The Importance of Woman`s Body Perception in Marketing
Nosková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat vnímání ženské postavy v naší společnosti a poukázat na vliv marketingu na ženský ideál krásy. Práce je rozdělena na tři velké části. První část, která tvoří teoretický aparát, poskytuje základ pro následný výzkum a seznamuje čtenáře s problematikou body image. Druhá část je věnována obsahové analýze ženských internetových magazínů, které nabízejí zajímavý prostor pro marketingovou komunikaci. Třetí část práce je tvořena analýzou vlastního dotazníkového šetření české a slovenské respondentů. V závěru práce jsou vyvozeny konkrétní závěry vycházející z analýzy a uvedené marketingové doporučení.
Vliv kulturních rozdílů na webdesign
Veselý, Jindřich ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá aktuálním a palčivým tématem kulturních diferencí. Tuto problematiku vztahuje k oblasti projevu kultury a domácí země v rámci internetu a online komunikace. Na základě rešerše předešlých studií má tato práce za cíl prokázat vliv kulturních dimenzí na webdesign a obsah. Na vzorku největších pivních producentů z České republiky, Japonska a Velké Británie doplněných o největší mezinárodní pivovarnické společnosti jsou analyzovány prvky charakterizující kulturní odlišnosti. Hlavní rámec této studie je postaven na předpokladech a východiscích podle G. Hofstede a E. T. Hall. Byl tak prokázán vliv kultury v dimenzích - Collectivism/Individualism, Power Distance, Uncertainty Avoidance, High/Low Context, Masculinity/Femininity, Time Orientation doplněné o symboliku barev. Doporučuje se proto firmám věnovat větší pozornost kulturní adaptaci webové komunikace, což může přinést jak lepší atraktivitu a srozumitelnost, tak zároveň vyšší přidanou hodnotu pro samotného zákazníka.
Marketingový význam ženských a mužských rolí
Šimíková, Kristýna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na význam ženských a mužských rolí v marketingu. Jejím cílem je jednak zmapovat zobrazování mužů a žen v inzerci, ale i získat informace o postojích respondentů k této problematice a následně porovnat tyto dva výsledky. Teoretická část práce objasňuje postavení mužů a žen ve společnosti, reklamu a pochopitelně i metody výzkumu, které jsou náplní praktické části. Pokud jde o praktickou část, nejprve se věnuje výzkumům prostřednictvím jednotlivých metod a to dotazníkového šetření a obsahové analýzy a následně vzájemně porovnává výsledky těchto dvou výzkumů.
Segmentace trhu piva
Koulová, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá segmentací trhu piva v České republice. Záměrem je zjistit, zda se odkryté segmenty od sebe navzájem odlišují nebo zda existuje pouze jeden dominantní segment. Práce je rozdělena do dvou částí, z čehož první je metodologicko-teoretická a druhá praktická. V teoretické části jsou popsány jednotlivé složky marketingové strategie, tj. segmentace, targeting a positioning. Ve druhé části práci jsou analyzovány veřejně dostupné zdroje, poté je zpracována obsahová analýza televizních spotů a tištěné reklamy s pivní tématikou. Hlavním obsahem praktické části je zhodnocení vlastního kvantitativního výzkumu, na jehož základě jsou prostřednictvím statistického programu SPSS odkryty jednotlivé segmenty. Výsledkem je deskripce jednotlivých segmentů a navržení vhodných marketingových doporučení.
Role prezentace v marketingu
Zotov, Roman ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem mojí bakalářské práce bylo ukázat významnost prezentace v marketingu a zhodnotit podíl kreativity na její úspěšnosti, a provést obsahovou analýzu významných prezentací společností Apple Inc. a profesionálních technik Steva Jobse během nich. Pro porovnání byly využity praktické a teoretické znalosti z této oblasti. V praktické části se používaly skutečné záznamy z prezentací společnosti Apple Inc. Každého z uvedených cílů bylo po zpracování práce dosaženo. Studium literatury, tykající se dané problematiky bylo pro mě velmi přínosné a užitečné.
Mediální obraz stanic pro zraněné živočichy
Průchová, Jaroslava ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce "Mediální obraz stanic pro zraněné živočichy" je zjistit mediální obraz stanic zabývajících se ochranou volně žijících živočichů a mediální obraz ostatních ekologických iniciativ v regionálních novinách Deník. Účelem práce bude prostřednictvím obsahové analýzy článků uveřejněných v regionálním tisku zjistit, jak média v ČR prezentovala aktivity stanic zabývajících se ochranou volně žijících živočichů v porovnání s tím, jak prezentovala aktivity ostatních ekologických iniciativ. Články budou podrobeny jak kvantitativní, tak kvalitativní obsahové analýze, kdy nejprve budou články vybrány a filtrovány. V kvalitativní části budou články analyzovány dle zvolených kritérií, která přispějí k vytvoření představy o mediální prezentaci zkoumaných organizací a jejich mediálním obrazu. K dosažení cíle diplomové práce jsem si zvolila tři hypotézy, které následný výzkum potvrdí či vyvrátí.
The Importance of Body Image in Marketing
Ježová, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se věnuje problematice body image v marketingovém kontextu. Cílem diplomové práce je postihnout prvky body image osob zobrazených v tištěném domácím a zahraničním médiu, zjistit do jaké míry se vzhled osob schoduje a v čem se odlišuje. Dílčím cílem je potom postihnout faktory vedoucí spotřebitele k řešení nespokojenosti se svým vzhledem za pomoci plastické chirurgie. Práce je rozdělená na teoretickou a analytickou část, v teoretické části má čitatel možnost seznámit se s problematikou body image a slouží pro lepší orientaci v části analytické. Samotná analytická část se věnuje převážně obsahové analýze české a americké verze časopisu Cosmopolitan, zahrnuje také analýzu sekundárních dat, konkrétně databáze Market Media Lifestyle a taky výsledky výzkumu "Vnímání estetické plastické chirurgie".
Analysis of marketing appeals in advertisement
Kosáková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kočkovský, Róbert (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingových apelů v reklamě" je zjistit, jak vnímají jednotlivé apely respondenti z hlediska důvěryhodnosti a oblíbenosti. Práce je zaměřená i nato, s jakými produkty si respondenti reklamy využívající strach, humor a vřelost spájejí. Dalším cílem je zjistit, jak recipienti vnímají početnost reklam využívajících dané apely. V práci se rovněž zaměřím nato, jaké příklady reklam využívající jednotlivé apely si respondenti vědí vybavit. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části možno najít teoretické východiska reklamy jako i psychologické aspekty, s kterými se v rámci reklamy střetáváme. Závěrečné kapitoly teoretické části jsou věnovány apelům v reklamě. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které proběhlo prostřednictvím metody snowball jako i výsledky z obsahové analýzy 200 televizních spotů.
Communication strategy of Nitra Community Foundation
Poništová, Jana ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Hadžová, Petra (oponent)
Cílem mé diplomové práce je stanovit komunikační strategii Nitranské komunitní nadace zaměřenou na získání nových sponzorů a udržení si stávajících. Díky analýze současného stavu nadace a podrobného teoretického podkladu, který popisuje problematiku získávání sponzorů neziskovými nadacemi, jsem mohla vypracovat praktickou část. Jejími hlavními složkami je výzkum, a návrh komunikační strategie. Rozhodla jsem se využít obsahovou analýzu, pomocí níž se snažím zjistit pravou příčinu nedostatečného množství sponzorů. Podle výsledků výzkumu jsou hlavními příčinami nedostatečný apel v komunikaci na potřebu nových sponzorů a také slabá informovanost o konkrétních možnostech pomoci. Na základě daných poznatků navrhuji v závěru možná zlepšení v komunikační strategii na získání dárců ze strany fyzických i právnických osob a tím docílím celkovou diverzifikaci rizika ztráty jednotlivých dárců v době ekonomické krize.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 479 záznamů.   začátekpředchozí450 - 459dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.