Název: Analýza marketingových apelov v reklame
Překlad názvu: Analysis of marketing appeals in advertisement
Autoři: Kosáková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kočkovský, Róbert (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: apel; humor; reklama; strach; vřelost; advertising; appeal; fear; humor; warmth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28892

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71872


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet