Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 435 záznamů.  začátekpředchozí426 - 435  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Občané o volbách do Evropského parlamentu
Horáková, Naděžda
V lednovém šetření CVVM se občané vyjadřovali k volbám do Evropského parlamentu. Respondenti byli dotázáni, zda se těchto voleb chtějí zúčastnit, kterou stranu budou volit a zda je pro ně důležitější osoba kandidáta či strana, za kterou kandiduje.
Občané o způsobu volby, pravomocích a postavení prezidenta republiky
Kunštát, Daniel
Výzkum byl zaměřen na názory občanů na to, jakým způsobem by měla být volena hlava státu a jakými konkrétními pravomocemi by měla disponovat.
Political marketing in Slovakia
Komorová, Michaela ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Ve své teoretické části objasňuje základní pojmy marketingu aplikovaného na politickém trhu. V praktické části popisuje jednotlivé druhy voleb, které se na Slovensku konaly, analyzuje důvody neúspěchu politických stran a lídrů a podává základní přehled o používaných způsobech propagace.
Analýza podmínek pro zavedení internetového hlasování ve volbách v ČR
Karlec, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým hlasováním ve volbách a možnostmi jeho zavedení v České republice. V první části práce se věnuji internetovému hlasování, jeho souladu s principy demokratických voleb a požadavkům na informační systém voleb. V druhé části představuji projekty internetového hlasování v Estonsku a Ženevě a jejich dopad na volební účast. Třetí část je zaměřena na současný volební systém České republiky a na podmínky a možnosti zavedení internetového hlasování ve volbách do zastupitelských sborů. Výstupem této části je návrh koncepce internetového hlasování pro Českou republiku.
Evropský parlament po volbách 2009
Křečková, Alena ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Popovová, Marie (oponent)
Práce popisuje pozici Evropského parlamentu po volbách 2009. Tyto volby srovnává s předešlými z roku 2004, jak z hlediska předvolební kampaně, průběhu, tak i výsledků. Samostatně je pojednáno o průběhu voleb do Evropského parlamentu v České republice. Zaměřuje se na vývoj Evropského parlamentu od počátku po současnost, jeho funkce a pravomoci. Detailně rozebírá cestu k přímým volbám, jenž je poznamenána střetem vztahu jednoty a rozdílnosti i sílícím demokratickým deficitem. Zobrazuje politické strany Evropského parlamentu, které přispívají k vytváření evropského povědomí a k vyjadřování politické vůle občanů.
Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Elšík, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta Baracka Obamy demonstruje moderní způsob vedení úspěšné předvolební politické kampaně s využitím ICT technologií.
Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Hofmanová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce analyzuje volební kampaň Baracka Obamy před americkými prezidentskými volbami 2008. První dvě kapitoly práce se zabývají teoretickými východisky politického marketingu. Třetí kapitola čtenáři přibližuje specifika amerického volebního systému, která ovlivňují předvolební kampaně kandidátů na prezidenta. Kapitola čtvrtá se pak podrobně věnuje marketingové stránce Obamovy předvolební kampaně. Nástroji SWOT analýzy rozebírá Baracka Obamu jako produkt politického marketingu, charakterizuje cílové skupiny kampaně Baracka Obamy a popisuje způsob jejich zacílení pomocí tzv. microtargetingu. Práce dále identifikuje jednotlivé nástroje a metody marketingové komunikace, které Barack Obama začlenil do své kampaně, a zaměřuje se na jejich inovativní využití. Zvláštní důraz je kladen na komunikaci s generací millenials nástroji internetového a mobilního marketingu.
Prezidentské primární volby ve Spojených státech amerických v roce 2008
Andrýsová, Lenka ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce)
Práce pojednává o prezidentských primárních volbách ve Spojených státech amerických v roce 2008. Po obecném úvodu o tom, jak primární volby fungují a v čem spočívá jejich smysl, následuje část popisující a srovnávající stanoviska klíčových kandidátů (Hillary Rodham Clinton, John McCain a Barack Obama, příp. John Edwards, Rudolph Giuliani, Mike Huckabee, Mitt Romney) k jednotlivým problémům. Tím zachycuje hlavní myšlenkové trendy v politických stranách a navrhuje, jak může vypadat diskuze v období listopadových prezidentských voleb. Tato práce se taktéž zabývá rasovou, genderovou otázkou a ageismem v průběhu politické kampaně. Mimoto práce zabývá novými komunikačními internetovými kanály, kterých lze v politické kampani využít.
Volby v Mexiku 2006
Pecáková, Jana ; Pešková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Heroutová, Andrea (oponent)
Práce se zabývá situací v Mexiku před prezidentskými volbami v roce 2006. Nejprve je zhodnoceno funkční období odstupující administrativy prezidenta Vicenta Foxe Quesady a poté je v kontextu popsané společensko-ekonomické reality v zemi analyzován průběh předvolební kampaně.
Zahraničněpolitické otázky ve volbách v USA v letech 2004 a 2006
Pánková, Barbora ; Pešková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Krátký, Karel (oponent)
Práce analyzuje prezidentské volby v roce 2004 a kongresové volby v roce 2006 z pohledu zahraničněpolitických otázek. Identifikovány jsou zde hlavní témata zahraniční politiky a jejich vliv na průběh a výsledky voleb. Pozornost je věnována postojům Demokratické a Republikánské strany k těmto otázkám, stejně jako rozdílům v názorech a změnám, které se v postojích udály ve sledovaných volbách. Zkoumán je také vliv války v Iráku na veřejné mínění a zahraničněpolitické priority veřejnosti v roce 2004 a 2006.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 435 záznamů.   začátekpředchozí426 - 435  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.