Název: Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Překlad názvu: Political marketing: Analysis of the marketing strategy of Barack Obama before the presidential elections 2008
Autoři: Hofmanová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: facebook; internetový marketing; kampaň; marketing; microtargeting; millenials; mobilní marketing; obama; online marketing; politický; volební; campaign; elections; facebook; internet marketing; marketing; mobile marketing; obama; political

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15981

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11954


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet