Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koučink jako nástroj sociální práce a jeho etické aspekty ve vztahu k jednotlivci
VÁGAIOVÁ, Kateřina
Práce se zabývá koučinkem jakožto nástrojem sociální práce ve vztahu k jednotlivci spolu s jeho etickým rozměrem. Je rozdělena na tři oddíly. V prvním oddíle je definován koučink, jeho východiska a modely. Koučink je zde odlišen od jiných nástrojů sociální práce, jako je poradenství a terapie a zároveň je zasazen do rámce pomáhání v sociální práci. Druhý oddíl se zaměřuje na vztah pomáhajícího pracovníka a klienta při využití koučinku. Jsou zde uvedena paradigmata vztahu, dále rovina pomáhajícího pracovníka s důrazem na kompetence a osobnostní dispozice a rovina klienta se zaměřením na jeho pojetí a vnitřní svět. Pojednává také o tématu pomoci a kontroly. Třetí oddíl se věnuje etickým aspektům, které jsou ve vztahu pomáhajícího pracovníka a klienta klíčové a které vyplývají z definování tohoto vztahu v druhém oddíle této práce. Mezi tyto aspekty patří svoboda, lidská důstojnost, respekt, autonomie, sebeurčení, osobnost pomáhajícího pracovníka, hodnoty, odpovědnost, svědomí a moc.
Řízení rozvoje talentů
Jindřich, Tomáš ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent) ; Černoch, Felix (oponent)
Tématem práce je řízení rozvoje talentů. Cílem práce bylo zjistit, jaké schopnosti se očekávají od talentů v podnicích, co je vhodné rozvíjet u talentů v tréninkovém prostředí, jaká metoda rozvoje je pro talenty nejvíce účinná a co vše je nutné zvažovat při nastavování talent management v podniku. V teoretické části byl analyzován především vývoj přístupů k řízení talentů a současné výklady klíčových pojmů. Na základě zpracování této látky byly nastaveny hypotézy, které jsou vždy několika metodami ověřovány v podnicích a v prostředí vysoké školy. Hypotézy se ověřily zpravidla částečně pro typické prostředí, kde se talenti vyskytují. Nejvýznamnějšími poznatky této práce jsou dva nové trendy. Prvním je poznatek, že kombinovaná metoda rozvoje business coachingu je účinným způsobem rozvoje talentů. Druhý poznatek se váže k řízení talentů v podnicích: nastavení talent managementu v podniku se odvozuje od míry systematičnosti práce daného podniku.
Moderní metody rozvoje managementu
Králová, Eliška ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku rozvoje managementu a moderní metody rozvoje. Cílem diplomové práce je analyzovat trendy a hlavní změny v oblasti rozvoje v poslední dekádě a identifikovat klíčové potřeby v této oblasti. Dalším cílem práce je porovnat potřeby s aktuální nabídkou rozvoje managementu na českém trhu a na základě nejlepší zahraniční praxe navrhnout nové možnosti rozvoje. Teoretická část zahrnuje aktuální trendy a potřeby v rozvoji managementu a praktická část zkoumá situaci na trhu opřenou o kvalitativní výzkum. Na základě kvalitativního výzkumu se v práci navrhuje vhodné řešení pro rozvoj managementu dle moderních zahraničních přístupů.
Bariéry heutagogického přístupu ve firemním vzdělávání v ČR
Konečná, Lucie ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá moderní rozvojovou metodou, heutagogikou. Heutagogika je označována také jako sebeurčující učení, tedy učení na základě vnitřní motivace. Heutagogika byla poprvé představena v roce 2000 Stewartem Hasem a Chrisem Kenyonem. Práce se dále zabývá situací na trhu vzdělávacích služeb v České republice, analyzuje využívání heutagogického přístupu mezi poskytovateli tréninkových služeb a definuje klíčové bariéry, které omezují využívání heutagogiky v českém prostředí. K tomuto účelu byl proveden kvalitativní výzkum mezi předními dodavateli tréninkových služeb v ČR.
Spolupráce v marketingové komunikaci
VAŠKOVÁ, Veronika
V dnešní turbulentní době s neustále rostoucí konkurencí hledají společnosti stále nové způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Proto se toto hledání přesouvá i za hranice společností a firmy se tak spolují a spolupracují na nových možnostech za účelem dosažení společných cílů. Práce analyzuje způsoby spolupráce u advokátní kanceláře a doporučuje návrhy, které povedou ke zlepšení současné úrovně kooperace ve vybraných oblastech a k lepšímu využití ve spolupráci využívaných komunikačních nástrojů.
Firemní problematika - vzdělávání zaměstnanců v porovnání teorie a praxe.
AMBROŽOVÁ, Viola
Bakalářská práce se zabývá firemním vzděláváním. V teoretické části popisuje nejběžnější typy neformálního vzdělávání, jako jsou soft skills, koučink a supervize. Dále je prostor věnován firemní komunikaci a nastavení firemních procesů ve vzdělávání. V dalších částech je popisována konkrétní mezinárodní firma, kde je proveden výzkum zaměřený na spokojenost zaměstnanců, firemní komunikaci a efektivitu vzdělávacího programu.
Pedagogické aspekty trenérské činnosti
OBADAL, Tomáš
Cílem této práce je popis a analýza pedagogických aspektů trenérské činnosti v kontextu současné nabídky vzdělávání pro trenéry, jejich profesního zaměření a jejich sebepojetí vzhledem k výchovnému poslání. Pro dosažení těchto cílů je nutné nejprve definovat sport jako takový, jeho typy či možnosti sportovního vyžití jedinců. Dále je nutné definovat roli trenéra a systematicky popsat důležité vlastnosti trenéra. V analytické části práce bude věnována pozornost sebepojetí trenérů vzhledem k jejich výchovnému poslání. V této souvislosti bude dotazníkovou formou analyzován pohled trenérů na jejich možné výchovné, respektive pedagogické působení. Mezi další důležité otázky, které budou analyzovány, patří pohled trenérů na svou činnost, které okolnosti ovlivňují jejich výchovné působení apod. Závěr práce bude věnován zhodnocení současného stavu zkoumané problematiky.
Koučink jako metoda vedení lidí
Nováková, Kateřina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Ondráček, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou koučinku jako metody vedení lidí v profesionálních basketbalových klubech v České republice. Náplní je zjistit, na kolik jsou profesionální basketbaloví trenéři s několikaletou praxí seznámeni s metodami koučinku a zda jej využívají ve své každodenní praxi. Ke zjištění potřebných informací bylo využito dotazníkového šetření prostřednictvím emailové komunikace s jednotlivými trenéry. Zjištěné výsledky jsou následně porovnány s informacemi získanými studiem knih předních amerických trenérů. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení využívání koučinku v oblasti vedení profesionálních basketbalových týmů. Problematika koučinku v této, ani jiné sportovní oblasti nebyla v České republice dosud uceleně zpracována do žádné knižní publikace. Samotný souhrn zahraniční literatury je proto rovněž přínosem. Bonusem práce je samotné doporučení na zlepšení činnosti basketbalových trenérů. Doporučení a závěry diplomové práce mohou být užitečné nejen pro zlepšení práce jednotlivých respondentů tohoto dotazníku, ale mohou sloužit k obecnému zvýšení efektivity práce trenérů při vedení sportovních týmů. Práce rovněž může sloužit basketbalovým hráčům k rozšíření jejich znalostí v oblasti rozvoje vlastních schopností a dovedností. Výsledky jsou rovněž využitelné pro Českou basketbalovou federaci, Sdružení basketbalových trenérů, které má na starost metodiku vzdělávání trenérů, a pro univerzity poskytující studium dvouletého vzdělávacího programu Trenérská škola. Samotná práce by se dala rozdělit do čtyř hlavních částí. První část se věnuje oblasti obecného koučinku, jeho využití, metodám a osobnosti kouče. Druhá část se zaměřuje na oblast sportovního koučinku a následně na specifika vedení v basketbalu. Třetí část se zabývá samotným průzkumem využití koučinku při vedení basketbalových týmů profesionálními trenéry. V poslední části jsou shrnuty výsledky jednotlivých trenérů a navržena doporučení sloužící ke zlepšení jejich činnosti.
Trendy v rozvoji leadershipu
Zadražil, Marek ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce pojednává o trendech v rozvoji leadershipu. Cílem práce je pochopení toho, co se pod pojmem leadership skrývá, kdo vlastně leader je, proč by neměl být zaměňován s manažerem a přiblížení metod, jakými je možno leadership rozvíjet. Dalším cílem je částečná analýza problematiky leadershipu mezi studenty navazujících magisterských oborů na Vysoké škole ekonomické v Praze. V první kapitole je nastíněn vývoj manažerských teorií 20. století, popis osobnosti manažera a problematika manažerských kompetencí. Druhá kapitola obsahuje vybrané teorie leadershipu, na které plynule navazují styly vedení lidí. Dále je uveden rozdíl mezi manažerem a leaderem včetně problematiky moci a autority. Třetí kapitola se zaměřuje na metody rozvoje leadershipu, přičemž větší prostor je věnován metodám rozvoje pomocí druhých osob. Čtvrtá kapitola je ve své první části koncipována jako souhrn poznatků uvedených v této práci. Druhá část čtvrté kapitoly obsahuje vyhodnocení výzkumu provedeného mezi studenty VŠE.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.