Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing strategy of a new online product Promise-Book
Strapatá, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pražská, Terézia (oponent)
Diplomová práce analyzuje problém s předsevzetími a sliby ve společnosti a hledá řešení problému prostřednictvím sociálních sítí formou platformy Promise-Book. Jedním z cílů práce je vytvořit podklady pro tvorbu marketingové strategie dané platformy. Podklady pro marketingovou strategii obsahují: analýzu trhu prostřednictvím dotazníku, jako i výzkum na základě sekundárních dat (získaných prostřednictvím statistik a studií z různých internetových stránek), které jsou shrnuté do analýzy SWOT, na základě které jsou dále vyváděné závěry a marketingové cíle. V práci jsou taky uvedené možnosti reklamy na internetu a jednotlivé marketingové strategie. Ty jsou aplikované v marketingové strategii na závěr práce, která postupuje standardně: Segmentace-Targeting-Positioning, Marketingový Mix, Rozpočet a Akční plán, Monitoring a Vyhodnocení.
Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů
Dvořák, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingem v maloobchodě s cílem zmapovat postoje spotřebitelů k jednotlivým formátům prodejen. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti retailu, typologie prodejen, dále spotřebnímu chování, segmentaci a specifikům marketingového mixu obchodní společnosti. Další část analyzuje dostupné informace z veřejných výzkumů a odborných článků a dále data MML k analýze situace na maloobchodním trhu a odhalení současných trendů ve vztahu k maloobchodním formátům. V poslední části je provedeno vlastní dotazníkové šetření zjišťující nákupní zvyklosti, postoje a vnímání různých formátů prodejen a faktorů ovlivňujících jejich výběr.
Návrh marketingové strategie firmy Inspur Group Co. ltd. pro český trh
Fajnorová, Markéta ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce je strukturovaná do tří kapitol, z nichž první pojednává o teoretických konceptech B-2-B marketingu, definuje základní specifika B-2-B trhu a informuje o aktuálních trendech a častých chybách, kterých se firmy dopouštějí při tvorbě B-2-B marketingové strategie. Následující kapitola detailně rozebírá situaci na trhu serverů v ČR a zejména se zaměřuje na analýzu externího a interního prostředí firmy. Poslední kapitola vznikla na základě osobních rozhovorů s potenciálními distribučními a servisními partnery, kteří poskytli cenné informace o konkurenci, aktuální situaci na trhu a vytyčili obchodní požadavky vůči firmě Inspur.
Analýza komunikační kampaně společnosti Billa
Kučera, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichý, Miloslav (oponent)
První kapitola představuje teoretické zázemí jako východisko práce. Věnuje se definici pojmů marketingové komunikace, komerční komunikace, marketingový mix a komunikační mix. V druhé části se věnuje výzkumu trhu. Druhá kapitola představuje společnost Billa jako součást REWE group a významného hráče na českém trhu. Podstatná část kapitoly je věnována obecnému představení komunikačních kampaní společnosti. Poslední kapitola se zabývá představením konkrétní kampaně a následně její analýze za pomoci rozboru dat poskytnutých Billou.
Změny nákupního chování zákazníků ve vybraném regionu
Háková, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pajer, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda došlo ke změně nákupního chování zákazníků oproti předcházejícím dvou letům, kdy byl v rámci mé bakalářské práce proveden obdobný výzkum. Celá práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu rozhodovacího procesu zákazníků, vymezení maloobchodních forem prodeje a rovněž se zabývá privátními značkami a biopotravinami. Druhá část je věnována vývoji českého maloobchodního trhu v několika posledních letech, současné situaci na českém trhu a nastínění možného budoucího vývoje. Třetí část zahrnuje detailní popis nákupních možností v okrese Tábor a vyhodnocení vlastního výzkumu, jež byl proveden na základě dotazníkového šetření včetně srovnání získaných výsledků s údaji z předchozího výzkumu. Celá práce je zakončena zhodnocením a shrnutím výsledků a poznatků, jež byly zjištěny z provedeného výzkumu s uvedením návrhů, kde by bylo možné tyto výsledky uplatnit přímo v praxi.
Výzkum trhu oken
Havlanová, Jana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Haindl, Zbyněk (oponent)
Cílem mé práce je celková analýza českého trhu oken a stanovení hlavních tržních charakteristik. V rámci popisu českého trhu oken se zabývám analýzou jednotlivých subjektů trhu, tvořících mikroprostředí. Dále popisuji vlivy makroprostředí a jejich očekávaný vývoj. SWOT analýza odráží jednotlivé silné a slabé stránky českých výrobců oken a příležitosti a hrozby týkající se celého trhu otvorových výplní. Mezi hlavní tržní charakteristiky, které zjišťuji, patří tržní potenciál, tržní kapacita, stupeň nasycení trhu a tržní podíl firmy Window Holding a.s.. Prognóza budoucího vývoje tržního potenciálu je střednědobá, do r. 2013. Ve své práci využívám marketingový výzkum a výzkum trhu. Primární data získávám pozorováním a dotazováním. K postihnutí budoucího vývoje využívám kvalifikované odhady. Hlavním závěrem vyplývajícím z mé práce je stagnace trhu oken.
Analýza vybrané obchodní značky
Komarova, Alisa ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Moje bakalářská práce "Analýza vybrané obchodní značky" je zaměřena na společnost LVMH, Moet Hennessy -- Louis Vuitton. Hlavním cílem je analyzovat různé aspekty činnosti společnosti a poznat příčiny jejího úspěchu. V práci jsem popsala marketingový mix, současnou situaci v rámci světové hospodářské krize; poznala jsem hodnoty společnosti a hlavní portfolio firem. Provedla jsem také výzkum trhu a analýzu příležitostí a hrozeb.
Analýza trhu biopotravin z pohledu konečného spotřebitele
PAVLASOVÁ, Hana
Studium odborné literatury, návrh marketingového výzkumu, provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření realizovaného tváří v tvář. Vyhodnocení výzkumu pomocí programů MS Excel a Statistika. Návrh vhodných opatření pro rozšíření trhu biopotravin.
Analýza konkurence na spotřebitelském trhu s vybranou komoditou
SOCHEROVÁ, Klára
Pro analýzu trhu z hlediska možnosti výběru benzínu z pohledu spotřebitele jsem pro svou práci provedla výzkum trhu konečných spotřebitelů a použila porovnání zjištěných dat od Sdružení obrany spotřebitelů. Porterův model mi pomohl zanalyzovat konkurenční prostředí spolu s analýzou trhu z hlediska ochrany spotřebitele. Po vyhodnocení sebraných dat jsme usoudila, že čerpací stanice si konkurují převážně cenou a i dotazovaní spotřebitelé si vybírají místo načerpání benzínu dle výše ceny. Respondenti nejvíce preferují městskou komunikaci jako místo, kde nejčastěji čerpají benzín a u čerpacích stanic využívají nejvíce prodej občerstvení a mycí linku automobilů. Většina dotazovaných spotřebitelů neomezuje jízdu automobilem po zvýšení cen benzínu a u řetězců čerpacích stanic doplňují benzín nejčastěji. Z cenového výzkumu vyplynulo, že čerpací stanice situované na dálnicích mají nejvyšší cenu benzínu a značka čerpacích stanic Shell, prodává benzín nejdráž. Na konkurenčním trhu čerpacích stanic se pohybuje mnoho značek, ale zatím žádná z nich nemá dominantní postavení, které by mohlo určovat výši cen benzínu.
Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum
Maříková, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem práce je popis biopotravin a ekologického zemědělství obecně. Teoretická část práce se zabývá zjištěním spotřebního a nákupního chování spotřebitelů biopotravin. Praktická část obsahuje marketingový výzkum biopotravin v České republice, který se zaměřuje na zjištění názorů, postojů a motivace spotřebitelů k nákupu biopotravin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.