Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum trhu oken
Havlanová, Jana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Haindl, Zbyněk (oponent)
Cílem mé práce je celková analýza českého trhu oken a stanovení hlavních tržních charakteristik. V rámci popisu českého trhu oken se zabývám analýzou jednotlivých subjektů trhu, tvořících mikroprostředí. Dále popisuji vlivy makroprostředí a jejich očekávaný vývoj. SWOT analýza odráží jednotlivé silné a slabé stránky českých výrobců oken a příležitosti a hrozby týkající se celého trhu otvorových výplní. Mezi hlavní tržní charakteristiky, které zjišťuji, patří tržní potenciál, tržní kapacita, stupeň nasycení trhu a tržní podíl firmy Window Holding a.s.. Prognóza budoucího vývoje tržního potenciálu je střednědobá, do r. 2013. Ve své práci využívám marketingový výzkum a výzkum trhu. Primární data získávám pozorováním a dotazováním. K postihnutí budoucího vývoje využívám kvalifikované odhady. Hlavním závěrem vyplývajícím z mé práce je stagnace trhu oken.
Launch nového brandu do komoditizované kategorie
Haindl, Zbyněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Cimbálníková, Eva (oponent)
Tato práce se zabývala problematikou launche nového brandu do komoditizované kategorie. S pomocí case study analýzy vstupu značky Nestlé Coffee-mate na český a slovenský trh vymodelovala strategii vstupu na trh obecně platnou pro značkové výrobky potýkající se se vzrůstajícím vlivem privátních značek. Hlavním cílem práce bylo (ne)doporučit společnosti Nestlé Česko, s.r.o. launch Coffee-mate na český a slovenský trh. Detailní analýzou komodotizovaného trhu sušené smetany spolu s analýzou spotřebitele jsem stanovil základní marketingový mix. Z něho vychází i komunikační strategie a navržený komunikační mix. K verifikaci launche jsem v praxi použil metodu market testu zvanou minimarkets, která proběhla v praxi na vybraných zákaznících na přelomu roku 2008/9. Výsledkem market testu je nedoporučit launch Coffee-mate do České a Slovenské republiky. Market test nedokázal naplnit některé klíčové ukazatele, které musely být pro úspěšný launch ověřeny. Navržená strategie vstupu na český a slovenský trh se však jeví zejména kvůli zvolené metodologii jako životaschopná pro jiné komoditizované kategorie. Proto tato práce může sloužit jako užitečné vodítko pro stanovení konkurenční strategie brandu čelícímu ataku privátních značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.