Název: Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů
Překlad názvu: Analysis of consumer´s attitudes to the retailing formats
Autoři: Dvořák, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: maloobchod; postoje; Retail marketing; spotřební chování; výzkum trhu; attitudes; consumer bahaviour; research; Retail marketing; retailing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29919

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85309


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet