Název: Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Překlad názvu: Marketing strategy of a new online product Promise-Book
Autoři: Strapatá, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pražská, Terézia (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová strategie; Předsevzetí; Sliby; Sociální sítě; Výzkum trhu; Market Research; Marketing Strategy; Promises; Resolutions; Social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29996

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85386


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet