Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Inspur Group Co. ltd. pro český trh
Fajnorová, Markéta ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce je strukturovaná do tří kapitol, z nichž první pojednává o teoretických konceptech B-2-B marketingu, definuje základní specifika B-2-B trhu a informuje o aktuálních trendech a častých chybách, kterých se firmy dopouštějí při tvorbě B-2-B marketingové strategie. Následující kapitola detailně rozebírá situaci na trhu serverů v ČR a zejména se zaměřuje na analýzu externího a interního prostředí firmy. Poslední kapitola vznikla na základě osobních rozhovorů s potenciálními distribučními a servisními partnery, kteří poskytli cenné informace o konkurenci, aktuální situaci na trhu a vytyčili obchodní požadavky vůči firmě Inspur.
Vstup českých firem na čínský trh - ekonomické a právní podmínky
Fajnorová, Markéta ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Koucká, Jiřina (oponent)
První dvě kapitoly bakalářské práce jsou věnovány ekonomické situaci Číny v 21. století a vývoji vzájemného obchodu mezi ČR a ČLR. Další oddíl se zabývá otázkou právních podmínek vstupu českých firem na čínský trh. Zaměřuje se na právní formy podnikání, ochranu duševního vlastnictví a vymahatelnost smluvních ujednání. Následující kapitola popisuje problematiku vstupu českých firem na čínský trh skrze ekonomické podmínky. Informuje o investičních podmínkách, ochranných opatřeních ze strany ČLR, potenciálních rizicích, speciálních ekonomických zónách a státních institucích podporující český export na čínský trh. Závěrečná kapitola popisuje příklady konkrétní spolupráce a perspektivy českých firem na čínském trhu v blízké budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.