Název:
Návrh marketingové strategie firmy Inspur Group Co. ltd. pro český trh
Překlad názvu:
Marketing strategy proposal for the company Inspur Group Co. ltd on Czech market
Autoři:
Fajnorová, Markéta ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je strukturovaná do tří kapitol, z nichž první pojednává o teoretických konceptech B-2-B marketingu, definuje základní specifika B-2-B trhu a informuje o aktuálních trendech a častých chybách, kterých se firmy dopouštějí při tvorbě B-2-B marketingové strategie. Následující kapitola detailně rozebírá situaci na trhu serverů v ČR a zejména se zaměřuje na analýzu externího a interního prostředí firmy. Poslední kapitola vznikla na základě osobních rozhovorů s potenciálními distribučními a servisními partnery, kteří poskytli cenné informace o konkurenci, aktuální situaci na trhu a vytyčili obchodní požadavky vůči firmě Inspur.The diploma thesis is structured into three chapters, while the first chapter informs about theoretical concept of B-2-B marketing, defines basic specifics of B-2-B market and concerns about actual trends and frequent mistakes, which are made while preparing B-2-B marketing strategy. Next chapter informs about actual situation on the server market in the Czech Republic and mainly focuses on the external and internal environment of the firm. The last chapter is based on the personal discussion with potential distribution and service partners that provided useful information about the concurrence, actual situation on the market and defined trade requirements towards Inspur.
Klíčová slova:
B-2-B marketing; PEST analýza; výzkum trhu; B-2-B marketing; market research; PEST analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29695