Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace zaměstnanců a dobrovolníků
Lísková, Lenka ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá motivací zaměstnanců a dobrovolníků k práci v organizaci občanské společnosti. Hlavním cílem práce bylo porovnat motivace zaměstnanců a dobrovolníků, kteří působí v konkrétní organizaci občanské společnosti a zjistit, jestli a případně jak, se liší řízení zaměstnanců a dobrovolníků v této organizaci. Teoretická část se zaměřuje na nejdůležitější teorie motivace a motivační strategie. Praktickou částí je případová studie organizace občanského sektoru, která se zabývá péčí o seniory. Práce může organizaci posloužit jako zpětná vazba a doporučení ohledně motivací jejich pracovníků. Klíčová slova Motivace zaměstnanců, dobrovolnictví, motivace dobrovolníků, motivační strategie, péče o seniory, organizace občanské společnosti, případová studie
Zlepšení motivace a odměňování zaměstnanců ve výrobní společnosti
Chmelová, Veronika ; Pecka, Martin (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá motivací a odměňováním zaměstnanců ve společnosti EUROM, s.r.o. V teoretické části práce jsou shrnuty dosavadní poznatky týkající se tématu motivace pracovníků a způsoby jejich odměňování. Následuje analytická část, kde je provedeno zhodnocení stávajících motivačních faktorů ve firmě, na kterou navazuje dotazníkové šetření mezi zaměstnanci firmy. Na výsledcích tohoto šetření jsou založena závěrečná doporučení pro zvýšení pracovní motivace zaměstnanců a pro provedení případných změn v odměnovém systému.
Motivace ve vybrané organizaci
RYMEŠOVÁ, Kateřina
Tato práce se zaměřuje na zjišťování a zhodnocení motivačního systému v organizaci Základní škola a Mateřská škola Nová Říše. Cílem této práce je rozbor forem motivace, motivačních a stimulačních prostředků ve vybrané organizaci a návrhy na zlepšení případných nedostatků. Teoretická část obsahuje literární rešerši a jsou zde vymezeny základní pojmy o dané problematice. V praktické části je uveden metodický postup, výsledky výzkumu a charakteristika organizace, ve které bylo provedeno dotazníkové šetření. Využité způsoby sběru dat byly dotazníkové šetření, interní písemnosti, pozorování a nestrukturované rozhovory, které posloužily do diskuze k jednotlivým otázkám. Na základně provedeného dotazníkového šetření byl zjištěn současný stav motivačního systému v organizaci, motivačních prostředků a stimulačních prostředků. V závěru práce byly výsledky vyhodnoceny a na základě těchto výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení motivačního systému.
Motivace zaměstnanců ve vztahu k pracovním benefitům
Kvasničková, Eliška ; Honsová, Pavlína (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou motivace zaměstnanců ve vztahu k pracovním benefitům. Hlavním cílem této práce je analýza vlivu zaměstnaneckých benefitů na motivaci zaměstnanců. Teoretická část bakalářské práce definuje motivaci, pracovní motivaci, motiv, stimul a teorie motivace pracovního jednání. Dále popisuje zaměstnanecké benefity, jejich způsoby zavedení a věcné členění. V neposlední řadě jsou součástí práce současné trendy benefitů, které se vyskytují na trhu práce. Praktická část této práce se zabývá výzkumem vlivu zaměstnaneckých benefitů na motivaci zaměstnanců ve firmě Termonta Praha a.s. Výzkum v dané firmě proběhl na základě dotazníkového šetření. Cílem tohoto šetření bylo zjistit vliv jednotlivých benefitů, které tato firma svým zaměstnancům poskytuje, na jejich pracovní motivaci. Závěr bakalářské práce je věnován vyhodnocení dotazníkového šetření a na základě analýzy jeho výsledků jsou zde navrženy případné změny v systému benefitů, které by zaměstnance mohly vést k větší pracovní motivovanosti a větším pracovním výkonům.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity vybraného podniku
Bartusiková, Kristina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Voženílek, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit motivaci a spokojenost zaměstnanců pomocí poskytovaných zaměstnaneckých benefitů ve státních léčebných lázních Janské Lázně, a to zejm. na základě teoretických poznatků a dotazníkového šetření. V první kapitole je čtenář blíže seznámen s termínem pracovní spokojenost včetně jejích faktorů. Druhá kapitola se zabývá definicí a významem termínu motivace zaměstnanců, vysvětlením procesu motivace, a také jsou zde uvedeny některé teorie snažící se objasnit, jak motivace působí a ovlivňuje lidské chování. V další částí práce je objasněno, co se rozumí pod pojmem stimulace a stimulační prostředky. Čtvrtá kapitola se týká zaměstnaneckých výhod, jejich významu, kladů a záporů, rozdělení do několika skupin, popisem fixního a flexibilního systému poskytování výhod a jejich řazení dle daňových aspektů. Pátá kapitola je věnována lázeňství a lázeňské péči v ČR, charakteristice systému lázní na našem území, historii Janských Lázní a typům lázeňské péče, na které se lázně specializují, organizační struktuře podniku s tím, že je podrobněji charakterizováno personální oddělení státních léčebných lázní Janské Lázně. V závěru práce se autorka zabývá motivačním systémem Státních léčebných lázní Janské Lázně pomocí zaměstnaneckých benefitů, což bylo zkoumáno prostřednictvím dotazníkového šetření. Po vyhodnocení a shrnutí výsledků výzkumu jsou navržena vhodná opatření a doporučení, která by mohla zlepšit stávající situaci v podniku.
Kvalita pracovního života v souvislosti s personálními činnostmi
Honsová, Pavlína ; Kirovová, Iva (vedoucí práce) ; Kabelková, Jiřina (oponent)
Tato práce se zabývá kvalitou pracovního života v souvislosti s personálními činnostmi. V teoretické části jsou nejprve vymezeny některé koncepce kvality pracovního života a související pojmy. Dále jsou uvedena různá pojetí a dělení personálních činností. V dalších podkapitolách jsou popsány jednotlivé personální činnosti, které přímo ovlivňují kvalitu pracovního života podle koncepce Waltona. V závěru teoretické části jsou uvedeny některé výzkumy týkající se kvality pracovního života a také různé způsoby, kterými se kvalita pracovního života hodnotí a měří. Praktická část obsahuje návrh výzkumu, jehož výsledkem by bylo vyvinutí dotazníku, který by komplexně měřil kvalitu pracovního života podle faktorů, které vymezuje Walton a které byly podrobně představeny v teoretické části.
Význam motivace pro vedení lidí
Podhajská, Zuzana ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem motivace zaměstnanců jakožto jedním ze způsobů jejich vedení. Teoretická část shrnuje poznatky především z oblasti managementu a dále vedení lidí, které z managementu vychází. Následně se zabývá tématem motivace zaměstnanců a způsoby, jakými lze zaměstnance motivovat k tomu, aby vykonávali dostatečné a kvalitní pracovní výkony a aby zároveň sami byli se svým pracovním výkonem spokojeni. V závěru teoretické části jsou krátce zmíněny poznatky ohledně podniku, jeho struktury, typů organizačních struktur a typy autorit. Praktická část se zaměřuje na to, jak problematika motivace při vedení zaměstnanců funguje v praxi v konkrétním podniku. Ukazuje, jakým způsobem se vedou a motivují zaměstnanci v tomto podniku a jaké podnik používá motivační nástroje. Pro získání pohledu ze strany zaměstnanců byl použit dotazník, který byl rozeslán mezi všechny zaměstnance podniku a který zaměstnanci anonymně vyplňovali. V dotazníku se objevovaly otázky, které se týkaly toho, jak jsou zaměstnanci spokojeni se svou pracovní pozicí, co by je motivovalo, případně s čím jsou nespokojeni. Na základě dotazníku se také vyhodnotily výzkumné teze a na základě těchto zjištění byla poskytnuta doporučení pro podnik, aby motivace zaměstnanců byla co nejefektivnější a aby se zaměstnanci na svých pracovních pozicích cítili potřební a důležití a zůstali tak podniku loajální.
Motivace, hodnocení a odměňování zaměstnanců zákaznického servisu
Schovancová, Leona
Práce se zaměřuje na velmi aktuální téma a tím je motivace, hodnocení a odměňování zaměstnanců zákaznického servisu. Všechny tři oblasti spolu úzce souvisí a jen jejich vzájemnou optimalizací a souladem je možné zvyšovat efektivitu a produktivitu práce v zákaznickém servisu. Jde o zcela specifickou oblast, ve které zaměstnanci většinou nejen pečují o stávající zákazníky, ale získávají zákazníky nové, poskytují informace, vyřizují reklamace a stížnosti, jsou vstupní branou každého podniku. Zákaznický servis je náročný kvantitativně i kvalitativně na lidské zdroje. Podniky se snaží najít rozumnou rovnováhu mezi náklady na lidské zdroje a jejich další vzdělávání a mezi požadovaným výkonem a plněním cílů. Jak v péči tak i v prodeji jsou kvalitní lidské zdroje tím nejdůležitějším. Nestačí však pouze najmout dobré lidi, je nutné je dále rozvíjet, vzdělávat a koučovat. Dále je třeba se zaměřit na jejich motivaci, ne vždy je možné motivovat v zákaznickém servisu každého zaměstnance individuálně, snahou je spíše zjistit preference a potřeby většiny zaměstnanců a ty dle možností uspokojovat. Většina zaměstnanců preferuje jasné a objektivní hodnocení s návazností na transparentní systém odměňování. To by mělo být i cílem podniku. Prodej je stále důležitější činností v zákaznických servisech a již není dostačující pouze pečovat o stávající zákazníky. Je třeba rozvíjet retenční opatření a především se zaměřit na akviziční a reakviziční činnosti. Pro úspěch je rozhodující motivovanost a kvalita zaměstnanců. Disertační práce je z tohoto důvodu zaměřena na identifikaci možnosti optimalizace práce s lidskými zdroji a to především v oblastech hodnocení a odměňování tak, aby bylo dosahováno ještě vyšší produktivity práce a aby byly plněny plány prodeje. Na základě zjištěných slabých a silných stránek v průzkumech spokojenosti zaměstnanců a s ohledem na jeden ze strategických cílů skupiny RWE, kterým je zvýšení podílu na trhu s elektrickou energií, to znamená nutnost zvýšit prodej, byla navržena úprava současného systému hodnocení zaměstnanců zákaznických center s přímým dopadem na odměňování. Modifikovaný systém hodnocení servisních zaměstnanců bude více motivační, protože při přeplnění plánu prodeje bude možné získat až o 50 % vyšší variabilní složku mzdy. Nově nebudou hodnoceny pouze výsledky prodeje, ale i snaha prodávat. Sledovaná zákaznická centra jsou v různých lokalitách ČR a mají rozdílné regionální podmínky, které jsou dané především různými zvyklostmi obyvatel a liší se i aktivitami konkurentů. Proto je důležité ocenit a motivovat zaměstnance k realizaci nabídek, i když nejsou vždy využity. Upraven byl supervizní protokol, pro interní supervize, větší váhu dostala kritéria, která přímo podporují plnění aktuálních cílů. Významné změny doznal i hodnotící protokol, který zahrnuje nejen přehled výsledků hodnocení, ale je zde uveden i počet uskutečněných prodejů, výše získaných bonusů za prodeje, umožní výpočet celkové variabilní části mzdy i celkové mzdy k výplatě. V oblasti odměňování je pro servisní zaměstnance navržena změna poměru fixní a variabilní složky mzdy ze stávajících 85 : 15 na 80 : 20. Optimalizovaný systém odměňování se skládá ze mzdy, z bonusů za prodej a odměn z prodejních soutěží. Nově byl vypracován systém provizního odměňování prodejců zákaznických center. Jejich fixní mzda je navrhována na úrovni minimální mzdy pro danou skupinu prací v ČR, to je 8 900 Kč. Nyní je průměrná fixní mzda prodejců 15 660 Kč. Zaměstnanci budou mít větší část mzdy variabilní. Největší podíl na variabilní složce budou mít bonusy za počty uzavřených smluv. Z důvodu vyšší motivace je systém vyplácení bonusů za smlouvy navržen progresivně. Nově není stanovena horní hranice mzdy. Část variabilní složky mzdy bude i nadále vyplácena za prozákaznický přístup a správnou komunikaci, hodnocení bude probíhat dle nově navrženého systému hodnocení pro prodejce. Disertační práce na konkrétním útvaru zákaznického servisu analyzuje stávající situaci v oblasti motivace, hodnocení a odměňování. Identifikuje silné i slabé stránky a navrhuje řešení pro eliminaci slabých stránek. Zájmy zaměstnance a podniku nemusí být vždy v souladu, práce se zaměřuje na optimalizaci uvedených oblastí především z pohledu dosahování stanovených cílů, to znamená z pohledu podniku.
Návrh motivačního systému ve firmě Rio Sped, Jitka Trubačová
Uhrová, Pavlína ; Jakubcová, Marie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je navrhnout vhodnější motivační systém ve firmě Rio Sped, Jitka Trubačová. V úvodu budou vysvětleny základní pojmy a myšlenky termínu motivace. Dále je součástí bakalářské práce analytické šetření v podobě dotazníků, na základě nichž vyjdou najevo případné nedostatky firmy Rio Sped, Jitka Trubačová. Shrnutí bakalářské práce se bude týkat návrhů na zlepšení motivačního systému firmy tak, aby došlo ke zlepšení vzájemných vztahů, výkonnosti a celkového zdraví firmy Rio Sped, Jitka Trubačová.
Řešení konfliktů na pracovišti a jejich předcházení
Andrýsková, Blanka ; Honec,, Jozef (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Popsat nejčastější konflikty, které se vyskytují v práci, jejich definování a stanovení si postupu, jak jim efektivně předcházet.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.