Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronické knihy
Sobotková, Kateřina ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Má bakalářská práce je věnována tématu Elektronické knihy (dále jen e-knihy). Podrobně pojednává o formátech e-knih a zdrojích, ze kterých je lze získat. Dále jsou rozebrány důvody, proč se knihy digitalizují a způsoby, jakými je digitalizace prováděna. Jedna kapitola je též věnována čtečkám e-knih a jiným zařízením či softwarům, na kterých lze e-knihy číst. Praktická část bakalářské práce obsahuje cenotvorbu e-knih a hodnocení situace na trhu s e-knihami v České republice a v zahraničí. Tvorba cen e-knih je aplikována na konkrétním početním příkladě. Stěžejní část tvoří dotazníkové šetření mezi studenty vysokých škol v České republice. Dalším cílem mé bakalářské práce je zhodnotit situaci na trhu s e-knihami a provést průzkum o postojích k e-knihám mezi vysokoškoláky.
Ekonomické dopady zvýšení daně z přidané hodnoty u knih
NOVÁKOVÁ, Kateřina
V mé práci jsou podrobně popsány a rozebrány dopady, které způsobilo zvýšení daně z přidané hodnoty u knih. Práce stručně charakterizuje daň z přidané hodnoty, její historii, vývoj a srovnává sazby DPH s ostatními zeměmi Evropské unie. Zobrazuje situaci, panující na českém knižním trhu v posledních letech a hodnotí dopady, které zvýšení sazby DPH u knih přineslo nejen na samotné čtenáře, ale především na nakladatele, knihkupce, stát a veřejné rozpočty.
Analýza vlivů působících na český knižní trh a jeho výhledy do budoucna
Šmídová, Veronika ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce Analýza vlivů působících na český knižní trh a jeho výhledy do budoucna se pokusí analyzovat současné postavení knih ve společnosti, jeho možné příčiny a dopady a rovněž se pokusí navrhnout i možná řešení této problematiky. V první části práce se zaměřuje na vliv knižní kultury na společnost a na její přínosy, kdy primárním tématem je čtenářská gramotnost a její vývoj v České republice. Dále je nastíněna analýza vlivů, které mohou mít na postavení knihy v naší kultuře dopad, a to jak vlivy ekonomické, tak rovněž technologické, sociální či kulturní. Zároveň jsou také popsány možné varianty nápravy a potenciální stimulace vyšší čtenosti ve společnosti. Práce je zakončena analýzou současného stavu knižního trhu v České republice a možnými variantami, jak tento stav vylepšit.
Dopad změny DPH na knižní trh v České republice
Vaňková, Jana ; Chytilová, Helena (vedoucí práce) ; Mirvald, Michal (oponent)
Práce se zabývá vlivem změny DPH na tržby knihkupectví a ověřením tvrzení studie SČKN, podle které se od roku 2008 průběžně snižuje prodej knih následkem zvyšování sazby DPH na knihy. Teoretická část práce je zaměřená na DPH, spotřebitelské chování na trhu knih a působení substitučního a důchodového efektu na poptávku knih. Prostřednictvím porovnání cen knih před a po zvýšení DPH byl zjištěn pouze mírný nárůst cen knih. Pomocí ekonometrické analýzy tržeb českých a slovenských knihkupectví se nepotvrdil vliv DPH na tržby knihkupectví. Na tržby knihkupectví působí řada jiných aspektů, zejména HDP.
Analýza knižního trhu
Nováková, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného knižního trhu z pohledu nakladatelství. Zkoumá jeho specifické rysy a vývoj, odhaluje hrozby a příležitosti. Praktická část se věnuje průzkumu a následné analýze chování a zvyků spotřebitelů na trhu knih, výsledky šetření jsou využity pro segmentaci trhu.
Francouzské literární ceny a jejich význam pro francouzský literární život a knižní trh
ŠIMKOVÁ, Kristýna
Cílem předkládané bakalářské práce je nastínění průběhu předávání francouzských literárních cen, s tím související dění v oblasti médií, reakce literární kritiky a literárně orientovaných časopisů. Mimo jiné mapuje i komentáře veřejnosti a postoj čtenářů k vítězným titulům a v neposlední řadě seznamuje čtenáře s historií literárních cen, která dává cenám samotným jejich punc. Celonárodně jsou tak v období literárního souboje a nejen při něm, středem zájmů v kulturních kruzích. První část práce je věnována existujícím francouzským literárním cenám, jejich vzniku a tvorbě, na kterou se literární ceny konkrétně zaměřují. Další dvě části sdělují zajímavosti a informace týkající se knižního trhu ve Francii, žebříčků prodeje knih a hlavních nakladatelských domů v současné Francii. Poslední část práce je věnována především současnosti a poskytuje pohled na aktuální dění kolem literárních cen za rok 2010. Konkrétně se zabývá názory veřejnosti a literární kritiky. V závěru práce jsou shrnuty hlavní body bakalářské práce mapující toto literární dění.
Strategická analýza
Gycheva, Anna ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti Easy Life, s.r.o., která provozuje internetové knihkupectví Beletrie.eu. V práci se zaměřuji na rozbor problematiky obchodování na knižním online trhu v České republice. Teoretická část představuje důležité aspekty, metody a postupy strategické analýzy. V praktické části jsou aplikovány metody strategické analýzy na zmíněnou společnost a následně navrženy vhodné strategické doporučení ke zvýšení její konkurenceschopnosti na trhu.
The entry strategy to Belarussian book market
Ivanova, Yulia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato diplomová práce rozebírá obchodní strategii vstupu na knižní trh Běloruska na mezifiremní úrovni (B2B). Jádrem práce je analýza nového výrobku - časopisu-katalogu literárních titulů z oblasti obchodní praxe, který je distribuován prostřednictvím zásilkového obchodu. Tento produkt může pomoci firmám zlepšit proces rozhodování při nákupu odborné literatury. Zákazníci budou mít lepší přehled a možnost výběru jednotlivých titulů, dostanou rychlejší reference o obsahu knih a o cenách, a budou moci posílat své objednávky v režimu online. Zásadním problémem řešeným v předkládané diplomové práci je optimalizace kurýrních služeb na území hlavního města Minsku a okolí v souvislosti s poptávkou zákazníků. Z toho důvodu bylo třeba uvést na trh nový produkt, který umožní objednávat knihy prostřednictvím katalogu a doručovat je poštou, což přinese zákazníkům úsporu času i energie. Předkládaná práce vychází z aktuálních zkušeností autora a její závěry jsou použitelné pro obchodní praxi.
Marketingový mix knižního e-shopu
Balašová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem knižního e-shopu. Cílem práce je zhodnotit na základě analýzy konkurence možnosti umístění e-shopu na trhu, dále navrhnout, jaké nástroje komunikační politiky jsou pro takový obchod vhodné a v neposlední řadě doporučit, jakou cenovou strategii by bylo příhodné zvolit. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny nástroje internetového marketingu a v praktické části jsou pak tyto nástroje analyzovány z hlediska vhodnosti využití v tomto konkrétním případě.
Marketingový mix nakladatelství
Sirovátka, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vyhnánek, Tomáš (oponent)
Cílem práce je optimalizace složek marketingového mixu v nakladatelství. Práce popisuje nejdříve knihu jako fenomén doby, dále je zmíněna historie a vývoj knižního trhu v ČR. Stěžejní částí práce je popis marketingových činností nakladatelství s důrazem na marketingový mix. Teoretická strana problematiky je aplikována na české nakladatelství Doron.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.