Název:
Analýza knižního trhu
Překlad názvu:
Analysis of book market
Autoři:
Nováková, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou současného knižního trhu z pohledu nakladatelství. Zkoumá jeho specifické rysy a vývoj, odhaluje hrozby a příležitosti. Praktická část se věnuje průzkumu a následné analýze chování a zvyků spotřebitelů na trhu knih, výsledky šetření jsou využity pro segmentaci trhu.This diploma thesis analyzes current book market, its specific features, history, threats and opportunities. The practical part deals with research and analysis of customer behaviour and their shopping habits. The research is then used for market segmentation.
Klíčová slova:
analýza trhu; knižní trh; segmentace; book market; customer behaviour; segmentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30031