Název:
Marketingový mix knižního e-shopu
Překlad názvu:
Marketing mix of the book e-shop
Autoři:
Balašová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem knižního e-shopu. Cílem práce je zhodnotit na základě analýzy konkurence možnosti umístění e-shopu na trhu, dále navrhnout, jaké nástroje komunikační politiky jsou pro takový obchod vhodné a v neposlední řadě doporučit, jakou cenovou strategii by bylo příhodné zvolit. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny nástroje internetového marketingu a v praktické části jsou pak tyto nástroje analyzovány z hlediska vhodnosti využití v tomto konkrétním případě.This bachelor thesis deals with the marketing mix of the book e-shop. The goal of this thesis is to evaluate the possibilities of positioning the e-shop in the market on the basis of competition analysis. Another aim is to suggest which tools of communications policy are proper for such a shop and last but not least to recommend what kind of pricing strategy is opportune to choose. This thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are presented the Internet Marketing Tools and in the practical part these tools are analyzed from the point of view of utilization in this particular case.
Klíčová slova:
analýza konkurence; e-shop; internetový marketing; knižní trh; marketingový mix; Book Fair; Competition Analysis; e-shop; Internet Marketing; Marketing Mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26849