Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení kvality dodavatelů
Novák, Josef ; Húsek, Miloš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Velké, úspěšné společnosti se soustředí v současné době na strategické oblasti podnikání (marketing, vývoj, montáž, prodej, servis, atd.). Výroba komponentů je realizována u dodavatelů, kde je tato činnost spojena s nižšími náklady. Cílem této diplomové práce je najít vhodný přístup k řízení kvality dodavatelů u společnosti vyrábějící své výrobky v malých sériích. Hlavním úkolem bylo najít metodu pro identifikaci strategických dodavatelů, u kterých budou zaváděny nástroje neustálého zlepšování.
Řízení 4* hotelu v Katalánsku
Lauberová, Veronika ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vogelová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá řízením čtyřhvězdičkového hotelu ve španělské autonomní oblasti Katalánsko. Soustředí se především na analýzu marketingového řízení a ukazatelů revenue managementu. Cílem práce je najít nedostatky v řízení, objevit příčiny neúspěchu tohoto podniku a navrhnout opatření, která by zlepšila aktuální nepříznivé výsledky hotelu. V první kapitole jsou nastíněna teoretická východiska hotelového řízení. Druhá část poskytuje informace o současné situaci na španělském, potažmo katalánském trhu cestovního ruchu a hotelového průmyslu. Také je přiblížena základní charakteristika hotelu. V praktické části jsou analyzovány ukazatele hotelového řízení, marketingový mix hotelu a situace na místním trhu. Závěrečná kapitola je věnována vyhodnocení provedených analýz a doporučením, která by zlepšila aktuální řízení.
Studie možných efektů zavedení tabulek k náhradě újmy
Mus, Jakub ; Bertoli, Paola (vedoucí práce) ; Dušek, Libor (oponent)
Tato práce zkoumá možné vlivy limitů v kompenzacích za nesprávnou léčbu skrze tabulky sloužící pro určení nemajetkové újmy. Zatímco ekonomické škody jsou snadno kvantifikovatelné, problémy vyvstávají při kalkulaci nemajetkové újmy. Mnoho zemí, ke snížení variability v kompenzacích a vnímání vysoké libovůle v rozhodování, implementovalo různé typy omezení nepeněžní součásti kompenzace za nesprávnou léčbu. Zatímco jiné druhy limitů byly podrobně studovány v související literatuře, efekty tabulek jsou stále debatovány vlivem omezené dostupnosti evidence. Použitím dat z Itálie jako případové studie, jsem prozkoumal pravděpodobný dopad tabulek pro určení nemajetkové újmy na klíčových výstupech. Tento dopad naznačuje, že tato politika může ovlivnit chování pacientů a podávání stížností za zanedbání léčby. Zavedení tabulek je spojeno s nižším počtem stížností a také s menším počtem případů, kde nebylo rozhodnuto o odškodnění. Tyto výsledky se zdají být v důsledku poklesu počtu méně závažných případů. Kromě toho, v případě tabulek, dochází k vyšší kompenzaci náhrad a delšímu soudnímu řízení. To je v souladu s očekáváním, že v případě tabulek bude docházet k vyšší frekvenci případů zahrnujících závažná zranění. Výsledky mohou být dále detailněji zkoumány a použity také při tvorbě českých zákonů.
Analýza nestrukturovaného obsahu z veřejně dostupných sociálních médií za pomocí nástroje Watson společnosti IBM
Šverák, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nestrukturovaných dat z veřejných sociálních médií. Konkrétně potom analýzou dat ze sociálních médií na společnost Vodafone Czech Republic a.s. Obsah diplomové práce je složen ze dvou částí, první tvoří teoretický rámec pro část druhou. První část popisuje sociální média, dále rozdělení dat na strukturované a nestrukturované, a následně nástroje, které se pro zpracování nestrukturovaných dat využívají. V druhé části je nástroj Watson využit při analýze veřejně dostupných dat. Je zkonstruována metodika, kterou se proces analýzy řídí, a následně je využita při tvorbě pilotní aplikace. Ta má za cíl ověřit funkčnost analýzy nestrukturovaných dat nástrojem Watson. V závěru jsou výsledky analýzy. Mezi hlavní přínosy této diplomové práce patří vytvoření pilotní aplikace nástroje Watson a tím ověření jeho funkčnosti. Pilotní aplikace se nemůže rovnat kompletní analýze, které je nástroj schopen, ale může posloužit jako ukázka funkcionalit nástroje.
Podnikatelský plán
Dvořáková, Pavla ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Sládek, Libor (oponent)
Předmětem diplomové práce je analyzovat pozici firmy Cenkonzult Tábor s.r.o na trhu služeb oceňování, kalkulací, inženýrské činnosti, účetnictví a daňového poradenství, které společnost poskytuje. První teoretická část je věnována teoretickému popisu zpracování podnikatelského plánu a popisu externích, interních analýz a finanční analýze. Praktická část je syntézou teoretické části. Analyzuji konkurenceschopnost firmy na trzích poskytovaných služeb, přednosti a konkurenční výhody. V práci jsou analyzovány silné stránky a příležitosti firmy. Zabývám se zde analýzou výnosů a nákladů členěných podle jednotlivých činností organizace a finanční analýzou vývoje minulých let.
Analýza komunikační kampaně společnosti Billa
Kučera, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichý, Miloslav (oponent)
První kapitola představuje teoretické zázemí jako východisko práce. Věnuje se definici pojmů marketingové komunikace, komerční komunikace, marketingový mix a komunikační mix. V druhé části se věnuje výzkumu trhu. Druhá kapitola představuje společnost Billa jako součást REWE group a významného hráče na českém trhu. Podstatná část kapitoly je věnována obecnému představení komunikačních kampaní společnosti. Poslední kapitola se zabývá představením konkrétní kampaně a následně její analýze za pomoci rozboru dat poskytnutých Billou.
Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
HORNYCH, Michal
Hlavním cílem je návrh strategie, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku Cinestar. Vedlejším cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu a postavení podniku multikina Cinestar na trhu vhodnými strategickými analýzami. Z jednotlivých charakteristik a analýz bych zmínil tyto důležité skutečnosti: Společnost Cinestar byla první, která obsadila celkem devět mimopražských regionů a poslední desáté multikino je již rozestavěné v Ústí nad Labem. První multiplex vznikl v Hradci Králové v roce 2001. Společnost je řízena centrálně z Prahy a tomu i odpovídá divizionální organizační struktura. V oblasti filmového průmyslu je nutné konstatovat, že počet diváků a s tím související tržby kin se neustále zvyšují. Toto platí i v současné době hospodářské krize. Jednotlivé analýzy ukazují celkem přijatelné kvantitativní i kvalitativní hodnoty. U vnějšího okolí multikina se jako nejvýznamnější jeví obchodní vztahy s distributory, kteří určují nabídku filmů a cenu za jejich pronájem multiplexu. Dalším bodem a problémem u Porterova modelu je ohrožení ze strany vstupujících konkurenčních multikin do dalších krajských měst, kde multikino Cinestar působí. Převážně z důvodu existence tohoto problému byla konkurenční strategie vypracována. Současný, z analýz vyplývající kvalitní charakter služeb a materiálně-technologického vybavení, by nemusel již zanedlouho uspokojit potřeby a přání náročných či pravidelně navštěvujících diváků. Strategie je zaměřena právě na zkvalitnění a rozšíření služeb, vytvoření speciálních podmínek u dodavatelů filmu, marketingových nástrojů jak zaujmout diváka, investic do nových technologií v oblasti filmu a zlepšení dopravní infrastruktury {--} případ Českých Budějovic.
Podnikatelský záměr - Franchising
Piteráková, Leona ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Jaček, Martin (oponent)
Tato diplomová práce bude zaměřena na podnikatelský záměr (a jeho vypracování) právnické osoby na založení jazykové školy, Easy English, na bázi franchisingové licence.
Business Plan of Company MONMAR, s.r.o.
Kuzmiak, Marián ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
V diplomové práci jsem zpracoval podnikatelský plán společnosti MONMAR, s.r.o. V práci detailně analyzuji vývoj společnosti od jejího založení po současnost s výhledem na nasledující období. V práci dále detailně analyzuji okolí firmy, rozčlenení prodeje na jednotlivé zložky, finančnímu plánu a v neposlední řade i SWOT analýze společnosti. Na závěr jsem uskutečnil celkové zhodnocení fungovaní společnosti na trhu na základe informací získaných z jednotlivých častí podnikatelského plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.