Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 390 záznamů.  začátekpředchozí371 - 380další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.08 vteřin. 

Pozice sportovního manažera
Neuerová, Petra ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Kdo je sportovní manažer? Čím se liší od jiných manažerů? Odpovědi na tyto otázky jsou zodpovězeny v této práci. Tato bakalářská práce uvádí základní přehled informací o sportovním manažeru jako takovém. V teoretické části je uvedeno, v jakém prostředí se sportovní manažer pohybuje, jaké činnosti vykonává, jaké jsou role sportovního manažera či funkce. Praktická část je založena na srovnání studijních oborů vysokých škol, jako je management sportu, tedy teoretickými předpoklady pro tuto pozici a praxí. Výzkum je založen na dotazníkovém šetření s manažery sportovních týmů. Tato práce v konečné fázi popisuje pozici sportovního manažera. Výsledkem je pak srovnání, zda teoretické kvality, které poskytují vysoké školy, korespondují s praxí, kterou sportovní manažer vykonává.

Sponzoring ve sportovním odvětví
Brtnová, Denisa ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem ve sportovním odvětví. Teoretická část je zaměřena zejména na vysvětlení pojmu sponzoring a vše, co se sponzoringu jako takového týče. Další část práce je zaměřena na sportovní sponzoring a v poslední řadě se teoretická část práce věnuje sponzoringu ve fotbale. V praktické části práce nalezneme výzkum, který se zabývá sponzoringem v nižších fotbalových soutěžích, konkrétně dvou klubů z Poděbrad. Výzkum je proveden formou rozhovoru se členy klubu a formou dotazníku pro fanoušky klubu. Výsledek tohoto výzkumu přinesl posouzení významu sponzoringu v klubech a také použití těchto financí v klubu.

Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Kalvodová, Michaela ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve vybrané sportovní organizaci. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingové komunikace a její zasazení do obecného marketingu. Praktická část se věnuje aplikaci marketingových komunikačních nástrojů na prvoligový fotbalový klub, které jsou analyzovány jak ze strany vedení klubu, tak ze strany fanoušků. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního zkoumání zjistit, jak efektivně umí klub komunikovat se svými fanoušky, jakých nástrojů k tomu využívá a jaká je odezva fanoušků.

Jews Society in Czechoslowakia Between 1919 - 1939 with focus in Bratislava
Heriban, Branislav ; Michela, Miroslav (vedoucí práce) ; Frankl, Michal (oponent) ; Rychlík, Jan (oponent)
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Prahe Ústav českých dějin Branislav Heriban ŽIDOVSKÉ SPOLKY V ČESKOSLOVENSKU SO ZAMERANÍM NA BRATISLAVU 1919 - 1939 Autoreferát dizertačnej práce na získanie vedecko-akademickej hodnosti Philosophiae doctor (PhD.) vo vednom odbore 012 Historické vědy - České dějiny Praha 2011 2 Dizertačná práca bola vypracovaná v rámci externej formy doktorandského štúdia na Ústave českých dejín Filozofickej fakulty Univerzity Karlovy v Prahe. Predkladateľ: Mgr. Branislav Heriban Černyševského 19 851 01 Bratislava 5 Školiteľ: Prof. PhDr. Jan Kuklík, CSc. † Mgr. Miroslav Michela PhD. Ústav českých dějin Oponenti: Autoreferát bol rozoslaný ................................................................. Obhajoba dizertačnej práce sa koná dňa ..................... o ........... hod. pred komisiou pre obhajobu dizertačnej práce spoločnej odborovej komisie z odboru 012 České dějiny na Filozofickej fakulte Univerzity Karlovy, Palachovo nám. 2, Praha. 3 1. Predmet a ciele práce Predložená dizertačná práca si stanovila za cieľ komplexné spracovanie židovských spolkov v Československu so zameraním na Bratislavu v rokoch 1919 - 1939. Časové ohraničenie práce nebolo zvolené náhodne. Dňa 1. januára 1919 bola československým vojskom oslobodená Bratislava a v marci bola prehlásená za hlavné mesto...

Vliv sportovního úspěchu na finanční situaci fotbalového klubu
Mrázek, Jiří ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Vliv sportovního úspěchu na finanční situaci fotbalového klubu Title of work: Influence of sport success on financial situation of football club Cíl práce: Hlavním cílem práce je analýza vlivu sportovního úspěchu na finanční situaci v klubu. Přesněji pak analýza vlivu sportovních úspěchů resp. neúspěchů na přijmy a výdaje klubu, a to jak v krátkém období, tak i v dlouhodobějším horizontu několika sezón. Analýza se týmu I. Gambrinus ligy SK Sigma Olomouc, pro názornější náhled na věc pak i porovnání s předními evropskými velkokluby. Metody: Použití hloubkových rozhovorů, resp. interview s představiteli fotbalového klubu. Využití odborné literatury a interních materiálů klubu. Použití SWOT analýzy pro zhodnocení marketingové a obchodní činnosti klubu. Výsledky: Objasňují vliv sportovního úspěchu na výši příjmů a výdajů klubu. Ukazují stěžejní činnosti klubu přinášející rozhodující část finančních prostředků do klubu. Popisují rozdíly v českém fotbalovém prostředí a prostředí vyspělých fotbalových zemí západní Evropy. Klíčová slova: Sponzoring, prodej reklamy, merchandising, veřejné rozpočty, investice, náklady, SWOT analýza, marketing, úspěch. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení
Čermák, Roman ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Vagnerplast Kladno a návrhy na jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem práce je navržení možných opatření, která povedou v souladu se specifiky kladenského hokejového klubu ke zlepšení aktivit v oblastech marketingu a spolupráce s partnery a fanoušky klubu Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Návrhy a doporučení pro zlepšení a zefektivnění aktivit v oblasti marketingového mixu, spolupráce s fanoušky a partnery klubu. Klíčová slova: marketingový mix, sponzoring, interview, HC Vagnerplast Kladno

Projevy agrese u diváků AC Sparty Praha
Hrabák, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Berka, Pavel (oponent)
Bibliografická identifikace Jméno a příjmení autora: Název diplomové práce: Název v angličtině: Katedra: Vedoucí diplomové práce: Rok obhajoby: Jan Hrabák Projevy agrese u diváků AC Sparty Praha The exhibitions of aggression of AC Sparta Prague's spectators Kinantropologie, obor Management TVS PhDr. Vladimír Janák, CSc. 2006 V práci jsem se zaměřil na projevy agrese u diváků navštěvující stadion AC Sparty Praha. Pozornost byla věnována teoretickému vysvětlení lidské agresivity související se sportovní podívanou. V praktické části byly pomocí dotazníků zkoumány převážně projevy verbální agrese u celého diváckého spektra klubu. Zvláštní část patřila výzkumu specifické divácké skupiny, označovanou pojmem hooligans, výzkum fyzické agrese, názorů a postojů příznačných pro tuto skupinu. Pro úplný přehled v dané oblasti jsem dále věnoval prostor popisu historie českého chuligánství a nástinu prevence klubů a státních institucí proti násilí na fotbalových stadionech v České republice. In this study I focused on exhibitions of aggression of spectators visiting AC Sparta Prague's stadium. The attention was drawn to theoretical explanation of human aggression connected with sport spectacle. In practical part were with the help of questionnaires explored mostly the exhibitions of verbal aggression of whole club's...

Ekonomika sportovního klubu ČEZ Basketball Nymburk
Kotas, Lukáš ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Rozbor situace a ekonomiky basketbalového klubu ČEZ Basketball Nymburk, zjištění marketingových nástrojů, silných a slabých stránek, hodnocení finančních výkazů. V práci je hodnocena současná situaci klubu a definovány možné budoucí kroky k udržení a případnému posílení dominantní pozice klubu v rámci České republiky.

Historie Sokola I. Smíchov
Doubrava, Michal ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Název: Historie Sokola I. Smíchov Anotace: Tato bakalářská práce se zabývá historií Sokola I. Smíchov od jejího vzniku až do roku 1940. Jejím cílem je nejen hlavně zachytit dějinný vývoj a činnost Sokola na Smíchově, ale i stručně popsat tělovýchovnou organizaci Sokol. Součástí práce je rovněž historie města, která se ke smíchovské jednotě nepochybně vztahuje. Práce pojmenovaná Historie Sokola I. Smíchov byla napsána na základě studia pramenů a literatury k danému tématu. Nejvíce jsem se opíral o archivní materiál Oddělení dějin tělesné výchovy a sportu Národního muzea a archiv Sokola I. Smíchov. Jde-li o literaturu, východiskem mi byly knihy související s historií Smíchova, dále pak díla zabývající se Sokolem, jeho dějinami a zakladateli. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část se dělí na úvod do tématu bakalářské práce s rozborem pramenů a literatury a metodami práce. Následující část obsahuje dějiny Smíchova, dále dějiny Sokola se zachycením života Miroslava Tyrše a Jindřicha Fügnera a samotnou historii Sokola I. Smíchov, která je vymezena ve třech obdobích. V závěru se pak nalézá shrnutí celé práce, za kterým je připojen seznam zkratek, seznam literatury a pramenů a obrazové přílohy. Klíčová slova: Sokol, jednota, župa, člen, cvičitel, starosta, cvičení, slet

Marketing communication of a chosen sport club
Marko, Martin ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Sport je doménou, kde se zachází s nemalými finančními částkami, a kde je marketing čím dál důležitějším faktorem úspěchu. Tato práce popisuje, hodnotí a nabízí doporučení ohledně marketingové komunikace největšího klubu české extraligy, kterým je HC Sparta Praha. Na základě výzkumu, který probíhal formou dotazníku, autor zhodnotil marketingovou komunikaci HC Sparty Praha jako převážně efektivní s prostorem ke zlepšení. Kromě toho, jako sekundární cíl, autor vymezuje cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci a to na základě demografických znaků. Co se týče teoretických poznatků, v práci je shrnutá teorie marketingu s důrazem na komunikaci a sportovní prostředí. V teoretické části autor pracuje s publikacemi autorů, jako jsou Karlíček, Čáslavová nebo Pitts a v analytické se pak opírá zejména o informace poskytnuté přímo představitelem HC Sparty Praha Janem Rachotou.