Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36,952 záznamů.  začátekpředchozí36943 - 36952  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.42 vteřin. 

Event marketing značky Birell pro rok 2017
Kolda, David ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tereková, Kristýna (oponent)
Práce se zabývá event marketingovou strategií značky Birell, která zaujímá vedoucí pozici na trhu v České republice v prodeji nealkoholického piva. V rámci budování nové image se značka podílí na celé řadě sportovních eventů. Tím se snaží zvyšovat povědomí o značce a budovat si určitou reputaci u spotřebitelů. Hlavním cílem práce je vytvoření eventového plánu na rok 2017. Dílčím cílem práce je navrhnout úpravy v již existující eventové strategii. Teoretická část je věnována začlenění event marketingu do komunikačního mixu společnosti a základní typologii. Dále jsou popsány všechny procesy v rámci plánování, exekuce a vyhodnocení eventů. V praktické části je prezentován vlastní výzkum a tvorba hodnotících kritérií určených k posouzení nabídek na rok 2017.

Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Černohorská, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hanousková, Kristina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast současného brand marketingu, který se v dnešních dnech stále více potýká s přesyceností trhu a s ním narůstající konkurencí. Marketing se tak stává jednou z nejdůležitějších složek managementu, především u FMCG firem, více než kdy dříve. V teoretické části diplomové práce se budu zabývat klíčovými pojmy z oblasti marketingu a podrobně popisovat marketingový a komunikační mix firem B2C. Dotknu se tématu brand marketing a oblastí s ním spojených, jako je marketingový výzkum, marketingová a komunikační strategie, vycházející z cílů firmy. V praktické části práce nalezne čtenář podrobný vhled do reálného procesu uvedení novinky na český trh v segmentu sterilované zeleniny na maloobchodní trhy. V první polovině popisuji dosavadní kroky, které se odehrály především v podlinkové marketingové komunikaci. Zmíním současné trendy na trhu se sterilovanou zeleninou a vývoj konkurenčních značek, především pak problém rostoucího vlivu značek privátních. V druhé části podrobně popisuji komunikační mix uváděné novinky a navrhované změny v komunikaci. Na závěr představím návrh nadlinkové marketingové komunikace k uváděnému produktu.

Byly devizové intervence ČNB od roku 2013 nezbytností?
Volf, Matěj ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Zamrazilová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá devizovými intervencemi ČNB z listopadu 2013 v kontextu předpokladů a dopadů na českou ekonomiku. Teoretická část představuje důležité měnověpolitické aspekty, přes konvenční a nekonvenční nástroje až po cílování inflace či deflaci, které nastaví teoretický rámec pro pozdější analýzu. Ta se zaměřuje na stav české ekonomiky před intervencemi, zejména na inflační vývoj. Dále jsou zkoumány dopady devizových intervencí a rozebrány exitové strategie. Po zanalyzování všech dat práce dochází k závěru, že devizové intervence provedené ČNB nebyly nutným a nevyhnutelným zásahem do ekonomiky.

Regulace trhu s tabákovými výrobky
Prosečová, Kristina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá regulací trhu s tabákovými výrobky. V první části se věnuje teoretickému pojetí regulace. Popisuje historický vývoj názorů na regulaci v rámci jednotlivých ekonomických škol, dále charakterizuje jednotlivá tržní selhání a v rámci těchto selhání uvádí jejich možná řešení prostřednictvím regulačních opatření. Druhá část diplomové práce se věnuje trhu s tabákem a trhu s tabákovými výrobky. V této kapitole je analyzována současná situace na trhu a vyvozeny některé trendy, dále se kapitola věnuje také největším současným producentům tabákových výrobků. Poslední kapitola se zabývá současnou regulační legislativou na trhu s tabákovými výrobky. Podrobněji je zde rozebrána Rámcová úmluva Světové zdravotnické organizace o kontrole tabáku, současná tabáková legislativa Evropské unie a je provedeno srovnání úrovně tabákové regulace v jednotlivých částech světa. Poslední část diplomové práce přináší vyhodnocení míry, do jaké je současná regulace na trhu s tabákovými výrobky v souladu s ekonomickou teorií regulace.

Rovné příležitosti a uplatnění sociálně ohrožených na trhu práce
Chromá, Marcela ; Macháčková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rovnými příležitostmi na trhu práce. Zkoumá uplatnění sociálně ohrožených skupin na trhu práce, charakterizuje jejich hlavní problémy, trendy a příčiny, které ztěžují těmto skupinám přístup na trh práce. Dále se zaměřuje na právní úpravu rovných příležitostí v Evropské unii a České republice. Závěrečná kapitola se věnuje politice rovných příležitostí na trhu práce v Evropské unii a v České republice. Charakterizuje programy a iniciativy, které prosazují opatření a stanovují strategie směřující ke zlepšení pozic těchto skupina na trhu práce.

Aplikace SEO technik pro marketing
Knapovský, Martin ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je detailně popsat aktuální způsoby optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO) a ukázat jejich aplikaci v širší marketingové strategii italské restaurace La Casa Degli Amici. Text předkládá důkazy o důležitosti SEO pro marketing a lze ho využít jako předlohu k optimalizaci vlastních webových stránek. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - části teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje koncepty použité při návrhu a implementaci v praktické části. V teoretické části se na vyhledávání díváme skrze 3 subjekty - vyhledávač, uživatele a SEO, které představuje tvorbu webových stránek a jejich optimalizaci. Je popsána historie vyhledávačů a způsob, kterým vyhledávače analyzují a ohodnocují webové stránky, dále se zabýváme vyhledávacími strategiemi uživatelů a způsobem, kterým čtou výsledky. V části o SEO jsou ukázány její výhody, přínosy, stručná historie, způsob tvorby SEO strategie a dále se text podrobně zabývá technikami a nástroji, které pro optimalizaci můžeme použít. V praktické části sestavujeme plán marketingové strategie pro italskou restauraci, pro kterou byl navržen a implementován vlastní web, na kterém byly použity vybrané techniky uvedené v teoretické části. Implementace marketingové strategie je vyhodnocena na datech získaných v období od spuštění webu (1. 8. 2016) do 31. 11. 2016. Majitel restaurace poskytl data o tržbách restaurace, díky kterým bylo možné také vyhodnotit celkový přínos implementované marketingové strategie.

Globální dopravní trendy se zaměřením na námořní dopravu
Fialová, Šárka ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Práce je rozdělena do dvou okruhů. Zaprvé doprava obecně, její postavení ve světové ekonomice a mezinárodním obchodu, funkce a faktory ovlivňující rozvoj dopravy, nástin globálních problémů v dopravě (energetický, environmentální a problém bezpečnosti), druhy dopravních systémů ve světě, vývoj oborové struktury dopravy ve vybraných významných regionech světového hospodářství a na tomto základě nástin budoucího vývoje pro jednotlivé obory dopravy. Druhá část se věnuje nákladní námořní dopravě: vývoj a vazba ke světové ekonomice, její komoditní a teritoriální struktura (podle toků objemu zboží a podle příslušnosti vlastnictví resp. registrace obchodní tonáže), specifika námořního přepravního trhu a aktuální vývoj sazeb námořného), kontejnerizace (faktory růstu).

Strategie modrého oceánu jako předpoklad úspěšnosti firmy
Lojdová, Ivana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je ověřit předpoklad, že strategie firmy naplňující znaky strategie modrého oceánu vede k vyšší úspěšnosti, dle vybraných kritérií. Teoretická část práce je věnována literatuře a objasnění termínů, se kterými pracuji. Stěžejním pilířem je pochopení rozdílu modrých a rudých oceánů. Dále vysvětluji přístup strategického managementu v porovnání se strategií modrého oceánu. Tato část je postavena na literatuře a názorech odborníků. Získané znalosti jsou promítnuty v analýze deseti firem. Tyto společnosti jsou zkoumány z hlediska nástrojů strategického managementu i pomocí nástrojů strategie modrého oceánu. Úspěšné společnosti jsou dále analyzovány a na vypozorovaných znacích jednotlivých strategií je uvedeno, zda se shodují se znaky strategie modrého oceánu a vedou k vyšší úspěšnosti firmy.

Inbound marketing společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy
Hnízdilová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o inbound marketingu společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy. Jejím cílem je zjistit, zda je inbound marketing vhodným nástrojem k propagaci kojenecké výživy, jež je silně regulována. Práce je postavena na komplexním rozboru dané oblasti a následné analýze inbound marketingové strategie jedné z dominantních firem na trhu - společnosti Nestlé. Úvodem je pozornost zaměřena na významné milníky ve vývoji náhradní kojenecké výživy a na kauzu, jež způsobila zásadní změny v přístupu k propagaci kojenecké výživy - Nestlé bojkot. Prostor je poté vymezen otázce dohledu a marketingové regulace oblasti kojenecké výživy jak v mezinárodním, tak evropském právu. Závěrečná pasáž teoretické části se zabývá konceptem inbound marketingu. Praktická část je uvedena nastíněním současné situace na globálním a českém trhu kojenecké výživy. Po představení společnosti Nestlé následuje analýza firmou uplatňované inbound marketingové strategie, jež je následně zhodnocena. K tomuto účelu slouží analýza efektivity užívaných nástrojů v závislosti na stanovených strategických cílech.

CSR activities of the chosen brand
Marečková, Barbora ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Mihališinová, Varéria (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami v oblasti společenské odpovědnosti a hodnotí oblast tvorby sdílených hodnot značky výrobce slovenských sýrů a sýrových specialit. Cílem je tyto aktivity důkladně zanalyzovat, vyhodnotit, na základě toho navrhnout jejich správnou komunikaci a cíle do budoucna, které navážou na současné aktivity. První část se věnuje popisu podstaty konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR), jeho vzniku, historii ve světě a v České republice. Popsaný je také koncept tvorby sdílených hodnot (CSV). Následují trendy komunikace společenské odpovědnosti na sociálních sítích a dalších on-line médiích. Druhá část je zaměřena především na konkrétní značku, popis její historie, hlavních atributů. Analyzuje probíhající aktivity, obsahuje návrh jejich komunikace a návrh aktivit, kterým by se značka mohla věnovat v budoucnu.