Název: Inbound marketing společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy
Překlad názvu: Inbound marketing of Nestlé in the area of infant formula
Autoři: Hnízdilová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inbound marketing; kojenecká výživa; společnost Nestlé; inbound marketing; infant formula; Nestlé

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53054

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262199


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet