Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Softwarová podpora procesů prodeje ve strojírenské výrobě
Datínská, Soňa ; Grznár, Jan (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá softwarovou podporou procesů prodeje ve strojírenské firmě První brněnská strojírna Velká Bíteš, a.s., která je tradičním výrobcem vysokootáčkových strojů pro letectví a energetiku. V práci je v rámci detailní analýzy rozebrán zákaznický servis, ke kterému firma nevyužívá téměř žádný systém. Závěr práce obsahuje možný návrh optimalizace procesu z hlediska CRM systému.
Optimalizace procesů servisu zemědělské techniky
Ambrožová, Andrea ; Slezáková, Aranka (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimalizace procesů servisu zemědělské techniky, obecnou charakteristikou procesu se zaměřením na zlepšení služeb zákaznického servisu. V práci je zmapována procesní mapa a detailní popis procesu v servisu. Návrh řeší zlepšení procesů oprav zemědělské techniky a jejich podporu v informačním systému.
Hodnocení finanční situace podniku a jeho zabezpečení informačním systémem
Pavlíček, Jakub ; Žižlavský, Ondřej (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení finanční situace firmy Gestra CZ, s. r. o. v letech 2007 – 2010 a na její zabezpečení pomocí výběru vhodného informačního systému. Podkladem pro analýzu byly účetní výkazy firmy za jednotlivé roky sledovaného období, které jsem dostal od firmy Gestra CZ, s. r. o. laskavě k dispozici. V první části jsou zařazeny teoretické podklady pro tuto bakalářskou práci. Ve druhé části podávám základní informace o společnosti a popisuji současný stav pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části provádím finanční analýzu podniku a ve čtvrté části jako návrh řešení doporučuji firmě zakoupit informační systém.
Návrh řešení efektivní vnitrofiremní komunikace ve firmě TANGER.
Racký, Peter ; Věčorková, Dagmar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem mé bakalárske práce je vytvořit diář úkolů zaměstnanců.
CRM systém pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů
Horák, Zdeněk ; Weiss, Petr (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem CRM systému pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů pro společnost Digilive s.r.o. Hlavním cílem systému je zefektivnit a zmodernizovat práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementováná s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Horák, Zdeněk ; Ing.Jiří Hájek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením současného stavu reklamačního systému, návrhem změny celého systému a navržením modernějšího a efektivnějšího systému pro společnost Digilive s.r.o, implementací systému a jeho následným zhodnocením. Hlavním cílem systému je usnadnit práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementována s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
Návrh koncepce a projektu implementace CRM ve firmě
Špringl, Petr ; Tobola, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve firmě a možnostmi jejich zlepšení. Obsahuje rozbor problematiky řízení vztahů se zákazníky, CRM systémů a jejich zavádění. Práce je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě, na základě níž byl vypracován projekt zavedení nového CRM systému, který je v práci detailně rozpracován. V závěru jsou diskutovány přínosy vypracovaného projektu a autorova doporučení pro další zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě.
Aplikace nových komunikačních technologií do firemní počítačové sítě
Šafránek, Filip ; Smolík, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je řešení zavedení VoIP telefonie (Voice over Internet Protocol) a napojení na záznamový systém a CRM systém za účelem snížení nákladů společnosti INTERNET TRADING s.r.o..
Vliv implementace CRM na rozvojový potenciál firem
Anisimova, Karina ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komplexní problematikou implementace CRM. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo komplexně analyzovat CRM systém a přehledně charakterizovat jeho základní rysy a prozkoumat vliv implementace systému na společnost. Cílem praktické části práce byla analýza dvou ruských společností, které implementovaly CRM systém nebo jeho části. V této části jsem provedla výzkum pomocí strukturovaného dotazníku a na jeho základě uskutečnila vlastní měření efektivnosti implementace. V závěru celé práce shrnuji výsledky implementace a přidávám k nim některé vlastní návrhy rozvoje společnosti.
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Terletska, Svitlana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.