National Repository of Grey Literature 363 records found  beginprevious353 - 362next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Implementation strategy for a new service on the Czech market
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
Communication strategy of Palace Flora
Caletková, Miroslava ; Postler, Milan (advisor) ; Pospíšil, Lukáš (referee)
This work is devided into to main parts. A theoretic one and a practical one. In the first one we can find concepts like: Marketing, Marketing mix, Communication strategy, Communication mix and others. And in the second one threre is analyze of current communication strategy and a proposal of the communication plan of Palace Flora for the year 2008. I was cooperating on this work with the director of marketing department of Palace Flora, Sarka Buskova.
Marketing for non-profit organization focusing on a citizen-action puplic Camino
Mikolášková, Tereza ; Kadeřábková, Jaroslava (advisor) ; Alexander, Petr (referee)
In my thesis I am focusing on the issue of marketing communication tools in the area of non-profit organizations dealing with social services. The thesis is divided into two parts; the first one is theoretical and there are explained basic terms, legal framework and contemporary situation in the non-profit sector in the Czech Republic. Last but not least, in this part I am trying to evaluate the most suitable marketing communication strategies for the development of social services and the improvement of their quality through non-profit organizations. The second part is focused on a practical analysis of marketing activities of the citizen-action public Camino. Its goal is to arrange information and create special cultural and educational programs for aurally handicapped. The aim of the case study is to apply theoretical preconditions on a particular citizen-action public. This enables me to connect theoretical and practical knowledge relating to this issue. I am trying to suggest possible improvements and create a new marketing conception for this association.
Komunikační strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Moštěk, Stanislav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Hýbl, Petr (referee)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením jednotlivých druhů komunikace firmy, jejíž zaměření je výroba součástek pro automobilový průmysl. Práce analyzuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu používané firmou. Dále se zabývá specifickou komunikací, která vyplývá pro firmu certifikovanou dle mezinárodní technické specifikace ISO/TS 16949:2002. Závěr práce obsahuje doporučení pro dílčí zlepšení současného stavu komunikace ve firmě.
Komunikační strategie předsednictví v Radě v první polovině 2009
Jadrníčková, Gabriela ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Šustr, Ondřej (referee)
Práce se zabývá komunikační strategií českého předsednictví v Radě Evropské unie. První část je věnována teoretickému základu komunikačního mixu a také předsednictví. V druhé části popisuje danou komunikační strategií předsednictví České republiky, je zde popsána a hodnocena stávající navrhovaná Koncepce komunikace předsednictví, která byla navržena vládou.
Komunikační strategie hudební skupiny
Smolíková, Veronika ; Kašparová, Eva (advisor) ; Lorencová, Hana (referee)
DP popisuje komunikační strategii, základní prvky komunikačního mixu, nové trendy marketingové komunikace a nový pojem integrované komunikační strategie. Praktická část je aplikací poznatků do praxe, kdy je vytvořen optimální komunikační mix pro poloprofesionální hudební skupinu The BlueMoon hrající revival 60. let.
Analysis and design of communication strategies of CSA a.s.
Hovorka, Lukáš ; Postler, Milan (advisor) ; Novotný, David (referee)
Práce analyzuje komunikační strategii společnosti ČSA a.s. - vlajkového dopravce České republiky. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingové komunikaci a marketingová specifika letecké dopravy. Aplikační část se věnuje strategii a pozici Českých aerolinií na trhu letecké dopravy, analýze užití jednotlivých nástrojů komerční komunikace. V závěru práce jsou uvedena autorova komunikační doporučení.
Online public relations
Růžičková, Markéta Bc. ; Nový, Jan (advisor) ; Musil, Martin (referee)
Cílem práce je podat co nejširší přehled o problematice online public relations a jeho praktickém využití. Autorka ve své práci představuje online PR jako efektivní a účinnou formu komunikace a řízení vztahů s veřejností a poukazuje na přednosti a výhody PR prostřednictvím internetu. Analyzuje současnou situaci online PR u neziskových organizací působících na českém internetu a poukazuje na možnosti zlepšení jejich komunikačních strategií. Konkrétním výstupem z teoretických poznatků, vlastního výzkumu a zkušeností z praxe v oboru PR, je návrh strategie online public relations pro neziskovou organizaci.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Kuncl, Marek (referee)
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.
Marketingová komunikační strategie hypotečního úvěru ČSOB
Trubač, Jakub Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Tománek, Milan (referee)
Cílem práce je posoudit vhodnost marketingové komunikační strategie a komunikačního mixu pro hypoteční úvěr Československé obchodní banky, a.s. a navrhnput případná zlepšení. Činí tak na základě analýzy společnosti ČSOB, a.s., hypotečního úvěru a hypotečního trhu.

National Repository of Grey Literature : 363 records found   beginprevious353 - 362next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.