Original title: Komunikační strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Authors: Moštěk, Stanislav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Hýbl, Petr (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zhodnocením jednotlivých druhů komunikace firmy, jejíž zaměření je výroba součástek pro automobilový průmysl. Práce analyzuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu používané firmou. Dále se zabývá specifickou komunikací, která vyplývá pro firmu certifikovanou dle mezinárodní technické specifikace ISO/TS 16949:2002. Závěr práce obsahuje doporučení pro dílčí zlepšení současného stavu komunikace ve firmě.
Keywords: automobilový průmysl; CNC obrábění; IMOPRA; komunikační strategie; marketing

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7391

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3913


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share